Breaking News

PERTANDINGAN BLOGKU TERBAIK! BERSAMA TEAOAIS.COM







Assalamualaikum

Dah lama sebenarnya nampak contest nie tapi masa tak membenarkan cik nor untuk mencoret sesuatu yang menarik dalam contest nie.Mana cik nor jumpa contest nie.Cik nor jumpa masa jalan-jalan kat blog Mama Niza la.hehe.

Blogku terbaik kerana ia adalah blog personal yang ia idea asli penulis blog sendiri.Walaupun pada pandangan orang lain blog ini adalah blog yang biasa dan tiada apa yang menarik tapi bagi cik nor ianya tetap terbaik kerana seluruh sejarah kehidupan cik nor abadikan di dalam blog ini. Di sini cik nor luahkan segalanya tidak kira manis ataupun pahit.Semuanya tercatat kukuh disini sebagai kenangan paling indah untuk tatapan cik nor atau mungkin anak cucu cik nor dimasa akan datang.

Walau hanya sekadar blog picisan tapi blog ini mampu memberi manfaat dalam kehidupan para pembaca setia blog cik nor.Blog cik nor ini tidak hanya tertumpu kepada cerita-cerita kosong tentang kehidupan cik nor tapi ia juga merangkumi aspek keagamaan, nilai-nilai murni dalam kehidupan, resepi masakan dan bermacam-macam lagi topik lain yang mendatangkan manfaat kepada pembaca.

Jatuh dan bangun blog cik nor ini memberi semangat untuk cik nor terus menulis blog.Sokongan yang padu yang diberikan oleh rakan-rakan blogger menguatkan lagi keyakinan cik nor untuk terus menulis dan mencoret sesuatu untuk kebaikan bersama. Yang terbaik itu datang dari Allah dan segala kekurangan blog ini adalah dari cik nor sendiri.


40 comments:

  1. Good luck cik nor, muz pon ada cuba nasib jugak, saja suka-suka...

    ReplyDelete
  2. semoga murah rezeki cik nor..:)

    ReplyDelete
  3. Assalammualikum...cik nor,

    moga cik nor berjaya dalam segmen nie nanti k..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam..mselim..

      terima kasih mselim..:)

      Delete
  4. All d best Cik Nor...!

    Selamat Menjalani Ibadah Puasa juga buat Cik Nor... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks acik..:)

      selamat berpuasa jugk buat acik..:)

      Delete
  5. Dah mcm YB jer Cik Nor hehe...
    Hidup Cik Nor! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm2 la akak nie..hihik
      terima kasih kak..:)

      Delete