Breaking News

Wordless Wednesday#46


Assalamualaikum

Jangan terkejut yer semua.Ni verangan punya pasal..haha

42 comments:

  1. verangan pun best apa!!..bila lagi Cik Nor.opss sorry tny..hehe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..btl tu kak..alamak..tungguuuu..:)

      Delete
  2. verangan dulu,ke dah beli cincin nie..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. verangan la..saper nak bli kan?hihik

      Delete
  3. ye ker berangan macam betul2 jer ni cik nor? he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. verangan jer farah..kalau btl mesti ada gambarnya..hehe

      Delete
  4. cukup 40 org komen ni insyaallah jadi knyataan..
    heheh..
    amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cepat2 komen..cik nor harap sgt jd kenyataan...aamiin..:)

      Delete
  5. ehehehhe...yeker..bha pelan2..aaha

    ReplyDelete
  6. maaf ciknor..ciksu baru sampai ni. tersasar dr radar.hihi.sihat?
    thanks singgah blog ciksu ye

    verangan ke.ntah ntah betul ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. faham cik sue bz..chat alhamdulillah...:)
      sama2..:)

      verangan jer tu cik sue..:)

      Delete
  7. kalo betoi pun apesalahnye cik nor.... Amin...

    ReplyDelete
  8. semoga verangan jadi kenyataan ^_^

    ReplyDelete
  9. yer kerrrrr berangan?mcm betulllllll jerrrrrrrr hehehehehe ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl verangan jer...xtipu..cer tgk muka nie..hihik

      Delete
  10. Hihihi cik akak pon nak juga cik nor hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. blh jer cik akak...cik nor doakan cik akak pon cepat disarungkan cincin jgk..aamiin

      Delete
  11. nie bukan verangan lagi dah... jgn sembunyik tau... tak baik.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl verangalah fiza..kalau btl mesti ada gambar majlisnya..:)

      Delete
  12. comel... selamat berbahgia.. hahahaha

    ReplyDelete
  13. berangan pon xpe cik Nor! sally sokong! hahaha :D

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. cam tak btl jer..verangan jer tu a.sop..hihik

      Delete
  15. Replies
    1. terima kasih..cincin kenangan maria..huhu

      Delete
  16. Wahh2... tak lama dah la nie cik nor.. Happy 4 u.. =D

    ReplyDelete
  17. Kalau pun betul apa salahnya...

    ReplyDelete