KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Thursday, April 24, 2014

Spontan Khamis- Karpal Singh or Karam Singh Walia????

sumber :whatsapp

Assalamualaikum.

Sebenarnya gambar nie nak guna untuk Wordless Wednessday semalam tapi akibat  ketidakcukupan masa terpaksalah cik nor letak dia sebagai spontan khamis. Korang layan jer lah gambar kat atas tu.Idea cik nor tarak mari lagi..huhu

Kbai..:)

40 comments:

  1. boleh dibuat gurauan kan...:DD salam khamis

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah diorang nie..huhu..salam khamis kembali..:)

      Delete
  2. mmg kelakar pun.. terbaca kt FB jugak.. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal fiza..mcm mana blh tertukar..:)

      Delete
  3. hahaha..masa jumpa dlm fb dlu mmg rasa nak gelak guling2 aje..

    ReplyDelete
    Replies
    1. first time baca bla kawan post kat whatsapp..:)

      Delete
  4. memang lawak. tapi juga menunjukkan orang itu sangat tak peka perkembangan isu2 semasa. :)

    ReplyDelete
  5. huhu...boleh tsalah plak ea..

    ReplyDelete
  6. kesian kat orang yang tak kenal orang2 yang ada nama macam diorang ni..
    kalau artis tu kenal jek

    ReplyDelete
  7. huhu..iman pun pelik ai 2 mula2 keluar statment 2. iman pun iye kan je

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm mana blh tertukar..nama pon jauh beza..huhu

      Delete
  8. ternampak kat fb :)
    terus gelak..hehe boleh lak silap ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal..mcm mana blh silap org..huhu

      Delete
  9. huhuhu.... ntah apa2 la budak tu kan... boleh ja sesuka hati tls mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal lieya..lain kali check btl2 baru keluar statement..:)

      Delete
  10. memang lawak...akak tengok kat FB..:)

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. saja nak buat lawak or dia mmg xtgk berita..:)

      Delete
  12. Konfius level tinggi nih ,,,hahaha

    ReplyDelete
  13. Haha... Dh terbaca gak kt fb.. Hehe

    ReplyDelete
  14. betullah cik nor okje pun la ni idea dah jarang mari huhu

    ReplyDelete
  15. cheat blogwalking http://www.cheathelps.com/total-war-rome-ii-v1-11-0-build-10471-steam-trainer-15/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...