Monday, January 27, 2014

Bahagiamu Deritaku – Hafiz

Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu
Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama
Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama
Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu


p/s: Deman AJL...layan jer la lagu Juara AJL nie...hihik..Tahniah Hafiz untuk persembahan terbaik & Juara AJL

36 comments:

  1. mmg layak utk jd juara AJL.. sedapppppppppp gila lagu niiiii

    ReplyDelete
  2. feveret ni!!! sedappppppppp as always...memang awal2 target dia menang hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow..tak sangka...hehe..akak pon agak dia akan menang..mmg tepat..:)

      Delete
  3. inilah salah satu lagu kegemaran Farah...

    ReplyDelete
  4. saya masih tk paham mana mana orang nobatkan persembahanya sebagai persembahan terbaik....

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. mama tak tgk ajl semalam tapi mama mmg suka lagu ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh..kenapa mama xtgk?best persembahan hafiz mlm td..hehe

      Delete
  6. amboi cik Nor...hahaha...feeling nampak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali sekala feeling xper kan sally?hehe

      Delete
  7. ni yang rasa nak karok lagu hafiz ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh jer mama...ambik lirik tu..hihik

      Delete
  8. Hai, Cik Nor...

    Nrl pun suka dgr lg Hafiz ni... mmg dah agak dia menang.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai, nurul..:)

      wah ramai rupanya peminat hafiz nie..cik nor agak dia gak menang rupanya btl tekaan itu..:)

      Delete
  9. lagu nie mmg best.. rezeki hafiz lagi..

    ReplyDelete
  10. wah wah nor...hehehe tgh feeling baikkk jer kan hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihik..skali skala feeling best jgk harith...harith xfeeling ke dgr lagu nie?hehe

      Delete
  11. Assalamualaikum... sedap sungguh suara hafiz semasa persembahan....

    ReplyDelete
  12. i love you hafizzzz!!!!!!!!! happy sgt2 hafiz menang semalam! ^_^ pelapis anuar zain!

    ReplyDelete
    Replies
    1. perghh..peminat setia hafiz nie...hehe..harap2 macam tu lah deno..:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...