KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Saturday, November 9, 2013

Panda Dalam Kenangan..:(


Assalamualaikum

Nie macam cerita sedih jugaklah.Korang ingat tak INI? Alaa..yang cik nor cerita pasal cik nor ada anak kucing 2 ekor tu.Seekor nama panda & seekor lagi nama celoreng.Apa yang sedihnya? Panda tu dah mati.Balik minggu lepas mak cakap anak kucing mati seekor.Cik nor tak syak pulak panda yang mati.Bila g check...sob..sob..sob..panda yang comel tu mati.Sedihnya.tak dapat tengok dia buat kali terakhir.huhu

Tinggallah coloreng seekor bermaharajalela kat dalam rumah.Yang pelik celoreng nie pantang nampak kaki cik nor sure dia nak gigit.Ingat kaki cik nor nie ikan ker?hehe.Kalau nampak dia terus cik nor lari takut dia gigit kaki cik nor.Alah dia bukan gigit kuat pon...gigit manja jer.Dia lapar sebenarnya...huhu..Nasiblah ada gambar kat atas tu pengubat rindu cik nor pada panda.huhu

Oklah...cukup untuk hari nie...Babai

28 comments:

  1. ala ciannya.. sabar ye.. aefa kalau kucing mati mesti nangis2 huhu

    ReplyDelete
  2. Alala mesti sedih bila kucing kesayangan mati kan...huhu

    ReplyDelete
  3. sedihnya.. sabar cik nor.. Allah lebih menyayangi dia..

    ReplyDelete
  4. sedihnye
    klo masih kecik kurang sikit sedihnya
    klo yg dah lama bersama dgn kita, dah besar sure sedih

    ReplyDelete
  5. mst sedih..sy dh rs sedihnya cmna bila kucing ksygn kita mati..sabar ye...

    ReplyDelete
  6. ciannye dia. huhu

    p/s : kaki cik nor sedap kot. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal..huhu

      p/s:rasa apa agaknya..:)

      Delete
  7. Siannya...nasib baik ada satu lagi penawar duka....

    ReplyDelete
  8. Kita tak suka kucing, takut. hehe. ingatkan panda betul tadi. rupanya kucing tp comel juga. sabar ye cik nor :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ker?...hihik kucingla..cik nor panggil panda...ok..thanks..:)

      Delete
  9. Kesian kucingnya :(
    Cari teman lagi buat si celoreng tu..

    ReplyDelete
  10. Naik juling mata dia tgk kamera cik nor....mati akibat kamera kot hehe....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...