KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, September 4, 2013

40 comments:

  1. Replies
    1. cover dia kna curi minggu lps...empat2 kna curi..huhu

      Delete
  2. Cik nor...cover die tercabut ke?HUhuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn tercabut tp kna curi..bengang sesgt..huhu

      Delete
  3. Replies
    1. cover kna curi kak..minggu lps..empat2 dia sapu bersih..huhu

      Delete
  4. oooo kene curikkk ingatkan tayar bocor kerr...tukar sport rim je Nor...ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup kna curi..huhu..tukar sport rim erk?en.harith tlg bayarkan blh tak?haha

      Delete
  5. cover tayar pun orang nak curi.. nampak sangat rakyat Malaysia nih ramai yang hidupnya susah.. sabar ajelah.. dugaan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..entahla man...asal blh jual smua nak dcuri diorang..huhu

      Delete
  6. Replies
    1. cover kna curi...bru 4bln guna igt mls nak tkar bru lagi...tp dah kna curi trpaksa tukar jgkla..huhu

      Delete
  7. ni yg empat-empat cover kena curi tu ek..?

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. entahlah mama..rasanya penagih kot..huhu

      Delete
  9. Assalammualaikum....cik nor,

    sudah.... macam2 kan.. kena curi pulak.. siapa punye keje lah kan...

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam..mselim

      tu lah pasal mselim..mat dadah punya kerja rasanya nie..huhu

      Delete
  10. baca komen baru tau kisah. pencuri besi.. jual lepas tu boleh beli dadah.. penah kena jugak. tp dua tayar belakang je. bikin panas betul.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah..cik nor rasa mcm tu jgklah..mmg sgt2 pans la..huhu

      Delete
  11. Cover tayar pun dicuri...ish ish ish....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal k.mia..terdesak sgt gamaknya..huhu

      Delete
  12. teruk la sekarang ni ka..benda macam tu pun diorang nak curi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal kak...terdesak sgt dah tu..huhu

      Delete
  13. Ingatkan pancit ke apa Cik nor....dulu keta lama okje dia tanggal tau cik nor tp kslau dah empat empat takkan terbang pulak kot kan cik nor

    ReplyDelete
    Replies
    1. cover dia kna curi kak..klu tercabut sndiri cik nor xkisah kak..nie org curi tu yg cik nor bengang sgt..baru 4bln pakai tak dah tercabut kot kak..haha

      Delete
  14. he3..teringat entri c.nor yg lepas =) sbar bnyak2 ye c.nor..nmpak xcntik kn..kalau sy dah tukar sport rims ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgh sabar nie fais...mmg tak cantik pon..niat nak tkr sport rim tu ada tp tunggu lah dlu..nnt pncuri tu igt cik nor bnyak duitlah plk..huhu

      Delete
  15. teruk betul la dorang ni kan.. nak mencuri pun agak2 la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal mimie..hangin satu badan rasa..huhu

      Delete
  16. Laa.. dah tak ada kerja ke orang yang curi tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...