KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Friday, August 9, 2013

Sebelum Raya Punya Cerita.....

 Assalamualaikum

Nie cerita sebelum raya sebenarnya.Tapi nak buat macam mana cerita sebelum raya banyak sangat.hihik.Begini ceritanya....Ayah cik nor renovate bilik dia dan buat sebuah bilik baru.Dia buat renovate tu dah dekat bulan puasa.So, tukang rumah yang buat kerja tu tak buat kerja sangat kalau bulan puasa.So, bila dia dah siap plaster dinding, pasang mozek and siling.Kami tak lengah2kan masa lagi untuk mengecat kedua-dua bilik baru tersebut.Faham2lah kan nak raya dah.Mesti nak semuanya complete.Betul tak?Tengok sampai anak buah cik nor pun kena mengecat.Eksyen jer lebih tu..mengecatnya sikit sangat..haha
 Inilah tukang cat yang sebenarnya a.k.a adik bongsu aku.Dia yang cat kedua-dua bilik tersebut.Aku tolong cat basic jer.Cat kaler kena bagi kepada yang pakar.haha.Maaflah gambar dia terpaksa sensored kan sebab dia seksa sangat.haha
Taraa..inilah hasil kerja cik nor..Comot kan?haha..siap meleleh bagai lagi...haha,Tukang cat professional katakan.Siap kena bebal kat mak lagi.Padan muka cik nor..kena mop cat yang meleleh tu.Dah dapat kerja baru.hihik.Kalau saper2 yang nak mengecat rumah bolehlah panggil cik nor...Ada berani?hahaha

Oklah..ckup setakat ini dulu.See u next entry..:)

18 comments:

  1. Wah semangat raya la nie cik nor..mesti meriah raya cik nor..=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. semangat raya tu ada farah...tp tak meriah sgt sbb mak cik nor tak cihat..huhu

      Delete
  2. Amboiii rajinnya cik nor..
    Dah siap tentu cantik bilik tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihik..rajin skit2..haha

      blhlah akak..:)

      Delete
  3. amboi cik nor cat.semangat sangat la tu kan sampai meleleh.hehee :)

    ReplyDelete
  4. ngee,,iqa pon teringin nak cat umah sendiri.tpi mama x bagi.huu

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh...dia tak bg tangan ika kotor lah tu..:)

      Delete
  5. wahhhh ngecat ya.... sempat lagi tu...

    ReplyDelete
  6. he3 terbaik =) raya sakan namanya ni..rajin je..

    ReplyDelete
  7. takde gambar yg dah siap cat ke cik nor? hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...