KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Saturday, May 4, 2013

Selamat Mengundi....


Selamat Mengundi kepada semua rakyat Malaysia.Buatlah pilihan dengan bijak kerana pilihan anda itu menentukan masa depan anda.Semoga semuanya berjalan lancar..aamiin...


Saya balik mengundi di Machang, Kelantan.Anda pula di mana?

30 comments:

  1. selamat mengundi cik nor kita... he heh e...

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat mengundi kembali farah..:)

      Delete
  2. Selamat mengundi Cik Nor..
    undi rahsia tapi undi lah dengan bijak..hehe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat mengundi atie...Ya...undi adalah rahsia..selamat memilih..:)

      Delete
  3. hehe..akak dah balik belum nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..dah msuk kerja dah..:)

      Delete
    2. oh..tak cuti ka..hehe..selamat berkerja yo..tak mau ada monday blues..hee

      Delete
    3. haha..semalam kami dah cuti..bg peluang org luar plk cuti..:)..monday blues ada gak..haha

      Delete
  4. selesai sudah
    tp sop x blk mengundi.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah....knapa tak blk mengundi?huhu

      Delete
  5. selamat mengundi.. & dah selamat tahu keputusannya.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat mengundi kembali....alhamdulillah smuanya lancar./..:)

      Delete
  6. pru 14 baru dapat mengundi...ish tak sabar nya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. erm...ye ker?cik nor time tu dah msuk kali ke 4 la..:)

      Delete
  7. mama mengundi di muar johor.. dh selamat dah alhamdulillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermm...jauh gak tu...alhamdulillah...:)

      Delete
  8. Okje kat cheras je Cik Nor ...kat sekolah anak...

    ReplyDelete
  9. terlepas nak ucap selamat ngundi kat cik nor....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tu lah sibuk sgt berkempen..:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...