Breaking News

Segmen: LUPUS Awareness Month



Segmen ini diadakan sempena LUPUS (SLE) awareness month pada bulan ini iaitu bulan mei! :) Objektif utama segmen ini adalah untuk mewujudkan kesedaran tentang penyakit LUPUS a.k.a SLE yang sehingga kini belum ada ubat yang boleh menyembuhkannya.. ramai di antara kita masih belum mengenali penyakit SLE yang merupakan penyakit kronik yang juga boleh membawa maut.. deno harap dengan segmen ini kita dapat mengenali penyakit LUPUS atau dengan lebih mesra dipanggil mr. SLE.. hehe  :p

Apakah SLE? : klik Systemic Lupus Erythematosus

Cara penyertaan :
  • Follow blog DayangDeno
  • Buat satu entri bertajuk Segmen: LUPUS Awareness Month
  • Tampal banner di atas di dalam entri
  • Buat satu banner dengan perkataan : LUPUS.. learn about it  .. dan banner tersebut mestilah ada gambar rama-rama kerana rama-rama ialah lambang SLE.. tak kisah saiz macam mana pun, buatlah banner mengikut kreativiti korang .. ^^
  • Tag seberapa ramai rakan untuk sertai segmen ini.. done :)


Sape2 yang nak klik kat banner or tajuk kat atas tu...kan klu tag korang kata aku paksa korang untuk join..:)
Sukarela yer bkn paksarela...haha


22 comments:

  1. Replies
    1. terima kasih..tp tu tuan empunya blog punya..:)

      Delete
  2. selamat bersegmen... ^_* Farah datang dari segmen yang sama... ^_^

    ReplyDelete
  3. Cik akak datang nak jemput Join GA cik akak...


    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-bintang-mencari-cinta.html

    ReplyDelete
  4. x sempat lagi nak join.. hehehe

    ReplyDelete
  5. selamat bersegmen dan goodluck ya kak..hehe.. cantik banner..warna ungu n ada rama2..

    ReplyDelete
  6. salam akak!!! wah banner kaler purplr! sesuai dgn SLE! :)

    thanks kaknor support LUPUS awareness! diharap dgn penyertaan kaknor, SLE akan lebih dikenali ramai...! nama peserta akan diupadte dari semasa ke semasa... jangan lupa semak nanti ya... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam...hihik..cr kat pakcik google..tetiba berkenan...trus join segmen deno...:)

      wewlcome deno...insyaAllah....ok..:)

      Delete
  7. selamat bersegmen cik nor.. :D

    ReplyDelete
  8. selamat bersegmen...gud luck!

    ReplyDelete