KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Sunday, April 28, 2013

Thank You Nuffnang....:)



CampaignBlogStart DateStatusCTRCTR BonusAmount
KL Sogo April 2013 Online...normi nieza blogs24 Apr 2013On Going6.25%+0.030.13
Nokia Asha 310 Launchnormi nieza blogs26 Apr 2013On Going0.00%0.06
Women March 2013normi nieza blogs22 Mar 2013Credited0.00%0.02
March 2013normi nieza blogs21 Mar 2013Credited0.00%0.01

Assalamualaikum

Perghh..eksited kan nak citer yang nuffnang bagi aku CPUV....Mmg gumbira tahap dewalah...Sebab tu tak kaburnya earning yang dia bagi aku.Buat apa nak malu dah memang dia nak bagi banyak tu kat aku.Aku terima jerlah.Sekurang2nya dia bagi jugak dari tak bagi langsung.huhu...Aku rasa nuffnang nie marah kat aku sebab aku hantar tiket kat dia.Aku menyatakan yang aku tak puas hati sebab ramai dah blogger dapat CPUV nie.Tapi tak dapat2 jugak...haha

Hah..ambik ko.4 sekali Iklan yang sedang bergoyang Inul  kat blog aku.Doklah bergoyang gerudi  wahai iklan nuffnang lama2 sikit kat blog aku tu.Moga bertambahlah income aku lepas nie...aamiin

Nie yang buat aku sayang lebih kat Nuffnang nie....Esok Tambah banyak2 lagi lagi iklan kat blog aku nie...hehe..Thanks Nuffnang....:)

28 comments:

  1. tahniah.. tak pernah lagi dapat cpuv tu.. ooo, kena hantar tiket kat dia ke? nak try juga la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih...yap..trylah hantar aiza..mana thu kot melekat CPUV tu kat blog awak..:)

      Delete
  2. setinggi2 tahniah ya..tq sudi ke laman pesona

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..suka singgah blog etuza..:)

      Delete
  3. cik akak lagi ler tak pernah dapat cam nie..hahaha...nanti nak minta juga..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo..ye ker?try lah hantar tiket kat dia..mana thu kot melekat CPUV tu kat cik akak plk..:)

      Delete
  4. sbenarnya kan kak..saya tak faham sangat pun cpuv segala tu apa benda..ahaha.. :) tapi congrat yea..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. CPUV tu banyaklah skit pada CPU.klu CPU tu org kna click bru dapat duit.Yang CPUV nie kita akan dapat duit selama lama dia bergoyang gerudi kat blog kita..hihi..rasanya la..:)

      Delete
  5. Tahniah cik Nor..
    moga2 bertambah rezeki..:)

    ReplyDelete
  6. wahhhhhh... masyukkkk.... congrats nor...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah...terima kasih kak mia..:)

      Delete
  7. Replies
    1. alaa..akak nie tak payah nak jeles sgtlah..bukan bnyak pon dia bg.entah2 bnyak lagi akak punya..haha

      Delete
  8. Tahniah...rezeki tu....sikit2 lama2 jd bukit....

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih...alhamdulillah..InsyaAllah..aamiin..

      Delete
  9. kak yang 2 bawah, sy pun dapat.. bonus dari nuff kut..hehe
    tahniah kak.. ada 2 tgh bergolek2 tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ker?tahniah mimie...masyukkk....alhamdulillah..:)

      Delete
  10. tahniah jugak dari jaa... jaa pun bru jer minggu lepas dpt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..ye ker?rezeki tu....:)

      Delete
  11. tahniah
    Sop pun nak hantar tiket juga lah sbb x dpt gak nih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima ksih..

      hantar2 jgn tak hantar..moga a.sop dapat jgk..:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...