KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Monday, February 18, 2013

Hepi Belated Bestday Kakak..

Assalamualaikum...

Hai smua, hrap2 smuanya chat lah yer..InsyaAllah. Hari nie aku nak start merapu plk la..haha.Tp tk mo panjang2 sbb takut tak sempat nak siapkan entry nie.Knapa tajuk entry tu?Ooo..Entry nie sbnarnya sempena hari lahir anak buah sulung aku yg ke-11.Dah besar anak buah aku.Mak buah dia jgklah tak kawen2 lg.huhu.Kan aku kata nak merapu td mmg merapu lah kan?haha.Oklah berbalik kpd gambar kat atas.Tu sbnar nya ayam kepcii yang baru.Alah yg dok iklan hot2 kt tv skarang tu.Ayam panggang apa ke bnda pon aku tak thulah.Bg aku mmg tak sdaplah..mcm ayam panggang yng dipanggang tak masak.huhu..Bg korang aku tak thulah...:)
Hah..ayam nie jgklah yang menjadi pujaaan hati setiap ahli rumah aku.Ayam goreng kepcii weh...la.beria kan aku mcm org tak tahu tu ayam goreng kepcii...malu lah kan?huhu

Ni lah bestday girl tu.Comel kan?Adakah dia secomey makcik dia..haha.Gelak ramai2..mmg aku tak secomey dia lah..aku bkn comey tp aku dah terlbh comey n terlbh montel skarang nie.Apa yg aku snang hati tak thulah.Nak kata ada buah hati, taknya plk.May b terlbh hormon mkn kot.haha
Amboi manjanya..mamanya siap suapakn kek lagi..Nie lah kakak aku yg sulung.Tak samakan muka aku ngn dia.Sbb aku lg cun dari dia.haha.Long jagn marah yer...:)
Nie kek blueberry + laici yang dtempah khas dari Gua Musang, Kelantan dan di pos by bas.haha.Gambar nie aku dah pos kat entry wordlesswednesday17.Cantik dah sdap...:)
Alamak mcm mana gambar aku yg ayu nie blh terselit kat cni.Tp perlah kasi gempak skit kat blog aku nie.Bla lg tuan tanah kedaun nak possing asyik org lain jer yg glemer kat blog aku.haha.Apasal aku lagi besar dr kakak aku?Akah aku dah gmuk or kamera tu di zoom kan dekat.haha.Harap korang jumpa jawapannya....Apa2 pon selamat hari lahir yg ke-11 Nur Izzah Athirah.Semoga menjadi anak yg solehah dan berjaya dalam pelajaran..aamin.Sebnar bestday dia 31 Januari tp faham2 jer la...mcik dia nie bz skit.Brusempat nak post...hehe

Oklah...See u next entry...:)

6 comments:

  1. Hepi birthday utk kakak awak..... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan kakak sy tp anak buah saya..hihik..anyway thanks ya..:)

      Delete
  2. Happy Belated B'day buat anak buah...comel kek. ^^

    ReplyDelete
  3. Happy Belated B'day buat Izzah. MOga jadi anak yang membahagiakan ibu bapa..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...