KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Thursday, January 10, 2013

Hanif Idrus Giveaway 2013 Segmen




Aku dah kna tagged oleh seseorng aku tak salah aku nama dia shasha.So, aku joinlah ..hehe.Aku tak thu lah btl ker tak dia nak mcm tu.haha.Klu salah sla bg teguran yer tuan tanah...:)

Saper2 yg nak join jgn lupa klik kat banner the kluarlah syarat2 dia..hehe

14 comments:

  1. Baby singgah sini dr segmen sama :)

    http://babyaimacomel.blogspot.com/2013/01/hanif-idrus-giveaway-2013-segmen_12.html

    Jom jalan sana jgk ye

    ReplyDelete
  2. Jalan-jalan Melihat senarai komen..
    Kan segmen dah nak habis..hehehehe

    ReplyDelete
  3. Dari segmen yang sama....

    http://www.ckod-ckodok.my/2013/01/hanif-idrus-giveaway-2013-segmen.html

    ReplyDelete
  4. simple ja kan segmen ni..ok nak ke sana lah jumpa Hanif

    ReplyDelete
  5. Sala, Blogwalking dan dah follor ur blog.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...