Breaking News

Alahai Durian Crepe....

 Assalamualaikum...
 
Mesti korang tak suka baca blog aku kan..everyday mesti citer pasal makanan.haha.Biasalah nie lah kerja aku sjak dua tiga mejak nie.Menambah lmak dbadan apa lg kerja aku..Mmg tabiat yg tak berapa nak baiklah bagi pendiet tegar mcm aku...haha..Dietlah sgt, badan dah mcm kna pam jer.Dagu dah nak berlapis...huwaa..xmolah gmuk...buruk dah lah pndek..huhu
 Eh..panjanglah pulak mukadimahnya,,...sori yer kawan sekalian.Aku klu dah tekan keyboard nie mmg dah lupa diri.Lain yg aku nak tulis lain yg aku taip.Faham2 jerlah bila updates blog time kerja.Bnyaklah plk nak kna fikir.Ok berbalik kpd gambar durian crepe nie.Gambar aku snap mggu lps lgi tp aku tak sempat nak share kat blog nie.Aku dah lama dgr pasal durian crepe nie.Tp first timelah aku cuba..harap korang tak cakap aku jakun lagi.haha..Nie pon sbb adik aku yg kat UMP tu beria2 sgt soh beli.So, aku beli lah tiga bekas ke apa tu korang panggil.1 bekas RM10  then kat dalam tu ada 6 ketul... Aku beli 3 bekas.1 bekas aku buka kat opis bagi opismate try...yg selebihnya kau bawak balik kg lerr...
Tgk gambar cam sedap  jer kan?Ermm...firsty time makn mmg rasa ok.Klit dia tak nipis sgtlah.Ok2 jer lah.Bab isi dalam dia kureng skit..kna dkt cream dia tu ok lah.Bila kna kat durian tu msam la.Dah mcm mkn tempoyak lah plk.Aku rasa dia buat bnda ni dah dua 3 hari kot.Past tu guna durian tak fresh.Mmg tak puas hati sgt2lah..huhu..nak kna try yg bukan perisa durian plk nie..huhu.Aku rasa klu aku buat sendiri lagi sdap dr yg aku beli nie kot.Tp aku ada satu penyakit bila nak buat satu2 kerja..haha.Korang nak thu penyakit apa?Penyakit 'M'...korang cari sendirilah apa maksudnya.haha.Itulah sbbnya knapa smua kerja aku tak mnjadi....haha.

Oklah dah jd karangan aku rasa.Sblm korang muntah hijau, kuning, biru n others baik aku stop dlu lah..Ada story best aku updates kat cni lagi...babai

No comments