Breaking News

Monsoon Cup Part 2

 Ok hari nie aku sambung balik citer kat monsoon cup yg ada sambungnnya semalam.Pic kat atas tu kawasn tempat pertandingan.Aku tak thu lah org panggil apa.Tak kan jeti kot...Setahu aku jeti tu tempat pndaratan ikan..haha
Yang nie plk score board di mana kita dapat lihat mata yg telah dkumpulkan oleh setiap pasukan.Smua pasukan dr luar negara ada mata kecuali yg bawah skali tu pasukan yg msh blm mndapat sbarang mata.00(korang jgn nyanyi lagu najwa latiff dah ler,,,:)
Yang nie laluan utk peserta lalu utk ke perahu layar diaorang.Seblm perlawan bermula pengunjung bolh menaiki bot yang dsediakan utk melawat kawasan pertandingan.Dah kami lewat tak sempatlah nak naik bot tu..huhu..Rugi tau..InsyaAllah thn depan ...daptlah..hehe
Owh..tetiba jer terselit gambar aku plk..nie nak testing kamera sbnarnya.haha.Apasal aku nampak gmuk..nie mesti angin dah masuk dlm baju aku lah nie..haha.Tak mengaku diri dah berisi n gumok...huwaa..tak sanggup...:(
Sekitar kawasan berlangsungnya monsoon cup.Sori la..gambar tak blh nak zoom...nampak jauh n kecik jer..huhu
Yang nie pon samalah...Kapal layar pon nampak mcm kapal mainan jer..haha..bla lah blh beli DLSR jgk nie.huhu..teringin sgt,....:)
Owh..gambar nie aku ambik dr tingkat 2 Cindai Ballroom.cantik kan pemandangan dr atas nie...Sebenarnya kat cni lah tempat Boboiboy jumpa ngan peminatnya...jauh dr booth siri animasi lain...Special case skit..:)
Aduhai..knapalah adik aku sanap gambar aku tetiba aku jd org minya..huhu..mmg nak knalah adik aku nie...tp tak perlah korang tgklah pemandangan kat blakang aku tu.Anggaplah aku yg glap tu sbagai tiang bngunan jer..haha
Sekitar ketika pertandingan berlangsung..tp sayang kapal layar tu nampak kecik jer..Yang mana pasukan Malaysia pon tak thu lah..huhu
Cantikan pemandangan nie..Wallpaper tepon aku a.k.a header blog aku...so sweet bgi aku lah..Bg korang tak thu lah plk..haha
Yang nie masa mula2 nak msk smlm..Nie bru cantik posse dari anak buah aku...:)
Nie nak testing kamera tepon kakak aku..sbb tu muka mcm tak sedia lagi.Tgk muka aku mcm blur jer.haha.Kira ni gambar candid jer lah..haha
Ok..yang nie cantik...Bru ready nak snap pic...say cheese..haha..Aapasal adik aku tu nampak muka skit jer...badan dia hilang ke mana?huhu
Alahai yang nie knapa plk aku...org snap gambar aku tp aku tp aku pandang tmpt lain..Sebenarnya ada dua kamera.Sisi n depan..Aku dah confius nak pandang yg mana 1.huhu..Biasalah org glemer ramailah org nak ambik gambar kita(budget retis lah aku nie..haha)
Cer korang cakap mana yg cun antara 2 org nie....haha..dua2 mmg tak cun...oklah aku pon dah habis idea nak citer..kita jumpa dalam entry monsoon cup part 3.....see u soon..:)

No comments