Breaking News

Cinta Tak Kenal Usia....

 Gambar wedding nie dah lama sebnarnya tp aku buat pekasam dulu kat dalam pc aku..haha..hari ni bru tergerak hati aku nak upload blog aku nie...Ni majlis perkahwinan sedara sblh mak aku...korang mesti pelik knapa tajuk entry aku macm tu...ni lah nak habaq kat korang...yg lelaki tu lah sedara aku...umur dia korang thu brapa??...20++ then wife dia tu umur 30++....so, itulah dkatakn cinta tak knal usia...tak kisahlah...yg pnting mereka hidup bahagia hingga ke akhir hayat....
 Inilah candid  yang sempat aku snap masa g majlis diorang tempoh hari...teringinnya nak naik pelamin jugak...Blalah nak tiba hari istimewa tersebut dalam hidup aku..huhu..aku hanya mampu berdoa, berdoa dan berdoa...:)
Haha..klu pengantin lelaki tgh gambar nie sure dia marah akulah...suka2 jer aku candid gambar diaorang nie..haha..Aku tak der kerja..mcm nielah jadinya....

Sebenarnya aku pon ada cerita dsebalik tajuk entry kat atas....begini cerita nya..sekarang aku pon tgh ada skandal dgn seorang pemuda yg usia 20++ then aku plk dah 30++.Hubungan aku ngn dia tak delah serius sgt setakat nie.Tp aku takut aku akan jatuh cinta dgn dia bla dah lama berhubung.Agak2 perbezaan usia nie blh membuatkan aku bahagia ker klu aku ada jodoh ngn dia la...

Kadang2 aku pk jgk..pttkah aku teruskan hubungan nie sdangkan aku takut tak bahagia n mendapat tentangan keluarga....tp aku pasrah  dan redha klu aku ada jodoh or tiada jodoh ngn dia suatu hari nanti...Apa pon aku berdoa moga Allah berikan aku pasangan yg terbaik utk aku..aamiin..

psst...Please Pray For GAZA

No comments