Breaking News

Jangan Bermimpi Di Siang Hari.....

Assalamualaikum.....

Mesti korang pelik knapa tajuk entry aku mcm tu kan?Buka apa..just aambik kata2 jurulatih Pasukan Selangor Irfan Bakti Abu Salim Mmg lah org Kelantan tak akan mimpi dsiang hari kerana mereka tak tdo masing sibuk mencari rezeki untuk keluarga masing2.huhu..So, tgk skarang saper yang bermimpi dsiang hari org Kelantan or orang Selangor.Kot yer pon nk mencabar pasukan Kelantan jgn lah cakap mcm tu..Tuah ayam nampak dkaki tp tuah Pasukan Kelantan siapa yg tahu....Hanya Allah yang thu....

Apa2 pon tahniah kepada Pasukan Kelantan yg berjaya ke final pada 20 Oktober 2012 dstadium Shah Alam pkl 8.45mlam.Special tahniah kepada M.Ghaddar n Mohd Badri Mohd Radzi aka Piya yang menjaringkan gol kemenangan untuk Pasukan Kelantan.Tp sedih jgklah coz Mohd Norfarhan n M.Ghaddar  tak dpt join Pasukan Kelantan ke final kerana dpat 2 kuning.Apa2 pon kepada pemain lain try the best and gud luck.Wish you all the best in the best...:)

Oklah aku stop sni dlu.bos aku dah bg arahan srh buat kerja.lain kali aku merapu lagi kat cini...haha....

 vs



psst..ada 2 followers baru tp aku lom bka lagi blog diaorng...sori yer..nnt aku dah buka aku promote kat entry baru aku yer...apa2 pon thanks pada mereka berdua krn sudi follow blog saya..:)

2 comments:

  1. kelantan kuat
    tapi momoy ramalkan ATM akan menang
    sebab banyak star dalam ATM dan prestasi mereka mantap gile lately nih

    ReplyDelete
  2. Princess Momoy:amboi bukan main lagi skong ATM..minat Aidil ke zaquan nie?haha..whatever pon kalah menang adat pertandingan..:)

    ReplyDelete