Breaking News

Hamper Raya..:)

Assalamualikum...

Cik nor rajin nak menulis blog hari nie.So, cik nor tulis lah apa yang ptt.haha..Apa kejadah aku letaka gambar hamper tu???Alah saja nak tunjuk kat korang yg aku dpt hamper raya..haha.Tak der lah saja nak share nagn korang.Ni lah first aku dapat hamper raya sjak kerja...so excited n so jakun bagai..haha...Buat malu jer kan cik nor nie..

Korang nak thu ada apa kat dalam tu.Hurmm...alah makanan ringna jer tp dia ltak yg dlm kotak punya so nampak exclisive lah skit.Isi dalamnaya skit jer...nampak cam besar jer kan hamper tu..huhu..bila buka2...masuk dalam bekas ciput jer yg tggl...huhu


aku rasa budget dia dalam RM1 ratus kot.Pastu ada air pelik dalam tu..Botol dia mcm botol A... tapi tiada alkohol.Klu org2 ragu2 tak payah minum sbb tiada logo halal.Tp aku try minum jgk sbb dah lama aku tgk nak rasa..tak der apa2 yg memabukakn lah..tp tak habis pon minum skit jer.Sebelihnya aku bg kat buadak bilik sebelah.huhu.Bukan main suka lg dia dapat air tu.Dah macm minum tuak masam aku rasa.Bagi lah 15 botol air mcm tu aku tak nak minum dah lain kali air tu.Baik bg aku minum air mirinda lagu sodap....haha


Sebenrnya nak tnjuk hamper jer..yg latar blakang tu korang jangn tgk plk..just buat2 tak nampak jer.haha.anggap lah itu wallpapers..haha.Buakan apa sibuk memanjang mcm tulah rupa bilik aku..haha.

Oklah stop here...next time i writing again..babai

muahhahahha

No comments