Breaking News

Blues Ahad...:)


 Ihsan en.Google (lbh kurang mcm nie lah nasi lemak yg aku mkn td.)


Assalamualaikum

Selamat pagi uolls....perghh ayat tak henggat dah macm ayat retis lak aku guna perkataan uolls tu..haha..Over acting lak aku nie...tak per lak bukan sokmo pon bak kata org kelantan.

Mesti korang tgk rest2 kat umah kan hujung2 minggu mcm ni.Aku lak sedang melawan mood mls nak kerja bla kerja bermula dhari ahad.Klu korang blues monday while aku lak blues sunday...Eh pandai lak aku reka blues baru untuk diri aku..haha...

Sebenarnya nak buat kerja still tak der mood lagi...so aku layanlah blog dulu n tulis lah apa yang patt...huhu.Pagi td kol 7.30pg aku sampai kb.Perghh...selamba jer aku tdo dalm bas pg td..mengantuk punya pasal aku lyn jerlh..Lantaklah org nak kata apa..haha.Yg pnting aku nyenyak tdo...nasib sedar bla kat2 nak sampai stesyn bas...haha..

Sampai kat stesyen bas kb bukan main awal lagi tp nak tunggu bas ke tmpat kerja hampir stgh jam jgk la.huhu.Nasib lah aku msk kerja kol 8.30pg.Kol 8.15pg kot aku sampai opis...alhamdulillah tak lwat lah..mals nak balik umah sewa aku trus jer masuk opis...hihik....Nie pon baru siap mkn nasi lmak mak aku yg aku paw sblm kuar rmah td..Alaa..lupalah plk nak snap gambar before mkn td..haha..sori yer lain kali aku snap..nanti aku google jap yer...haha

Klu nak berkenalan nagn aweks dari jepun sila klik cni....Princess MoMoy...Miss momoy jgn marah..i promete u laks..ahaks

psst.....saper yg follow aku, .aku akan promote kat setiap entry yg aku updates...

No comments