Breaking News

Catatan Selepas Semingg Berhari Raya..:)

Assalamualaikum...

Selamat pagi oulls...Sori bnyak2 yer..coz dah lama rasanya tak updates blog..nak buat macm mana beraya sakan aku tahun nie.haha..Ye lah berayo sakan...3 hari jer aku beraya sakan..selebihnya kau kna demam selsema...huhu.Sedeyy oo...2 hari asyik bersin tak berhenti.Igtkan elergik sepi tp rupa dah kna virus dmm selsema..Nak buat mcm mana..terima jerlah dgn redha...huhu..Masuk opis smua tanya knapa ngn suara?...Terlebih makan ketupat ngan tapai..haha..selamba jer aku jawab..:)

So, macm mana ngn korang..citer lah skit...nak thu jgk citer rasa korang...hehe..Gambar raya???Alamak..mitka maaf banyak2 lah coz thun nie bkn aku ambik gambar..org lain yang ambk gambar..so, smuagambar ada dalam camera n henpon org2 yg berkenaan...huhu..aku plk lupa nak bluetooh mask phone aku..huhu..Biasalah bila dah kelam kabut nak datang tempat kerja smua bnda aku lupa nak buat.Bila dah cuti lama..kerja pn mls nak buat la..huhu

Apa lagi nak citer nie.Idea please come....hehe..sbnarnya..aku bkn tak dok idea tp aku ada bnyak kerja yg nak kna buat.Updates blog nie sambil2 jer..sblm kna marah..haha
oklah sblm kna marah baik aku stop...lain kali updates lagi....Biskut raya ada lagi tak?klu ada jom lah share ...hihik

Adios..:)

No comments