Breaking News

Monday Blues.....

Assalamualaikum...


Salam pagi isnin...selamat bkerja buat smua yg baru memulakan minggu baru pada hari nie.Aku smlam lagi dah kerja tp ttp blues lagi..haha..Dah lama aku tak menulis kat cni...tak der idea n tak der masa nak  menulis.Hari nie aku free n bos au tak msk opis so, aku ambik kesempatan ini utk mengupdates blog menggunakna idea aku sndiri walaupon ianya tak best mana.tp yg pnting idea tu lahir dr otak aku yg berapa nak bijak sgt nie..haha.Harap2 pada followers aku korang sudilah baca walaupon terpaksa..:)


Bnyak sebenarnya citer yg aku nak share kat cnie.Tp masa tak bgi peluang utk aku menulis kat cnie.Ermm..minggu lps minggu pnat aku .3 mei aku ke kl coz housemate aku dlu kawen.Tak pergi seganlah plk...coz dlu dok serumah n g kejo tumpang kete dia.So, walaupn dia wat kat s.alam aku ttp pergi jgklah...nasib aku ader member kat klang.So, dekat jerlh nak g kt knduri kawen tu.Alhamdulillah...temn tp mesra kau ader kat sana.Mas sampai hari jumaat tu dia lah yg bawak aku g jaln2.Coz ari jumaat tu member aku kerja lagi.Dkt magrib dah bru balik g jejlan n mkn ngn dia...hehe


Mlam tu plk after isyak kuar g i-city shah alam...ronda2 dalam tu sampai pnat n boring sgt n malam masih muda tak thu nak buat apa...my friend ajak dia pun kekasih gelap dia kot g uptown shah alam.Ermm..tak sangka besar jgk kawasan uptown tu..penat jgklah nak ronda,,,Dah puas ronda n still tak jumpa lagi barang yg nak dbeli kami berhnti lyn air kelapa gelas besar.Nasib kami mmg baiklah koz tgh2 minum tiba2 hujan trn dgn lbatnya..huhu..dalam 15 minit kot baru redha..After reda skit kami meneruskan misi utk mencari barang yg tak jumpa lagi td..last2 dapt barang yg dcari kami trus balik..Bkn apa tkut hujan mkin lbt after this..lagi pon kilat sabung-menyabung...Korang faham2 jerlah aku nie penakut kilat...huhu


Esoknya nak g knduri  aku tel my teman tp mesra aku, coz kawan aku tak blh nak drive dia senggugut...Nasiblah di free hari tu..tp aku kan kejutkan dialah...huhu..dia just jd river jer...coz dia ada kerja yg nak kan settle...apa lagi aku n my friend mcm mak datinlah...haha.Anyway masa sampai tu perut tgh lapar menu yg dhidangkan pon sdap2.Apa lagi kami banti jerlah apa yg dhidangkan..haha..kenyang bukan main lagi...igt tak sempat dah nak bergambar ngn pengantin baru...tp rezeki menyebelahi aku jgk..bila mak pengantin bawa aku jumpa dia..coz aku tetamu yg jauh..haha..sorilah tak dapat nak post kat cnie gambarnya coz smuanya aku guna kamera my friend so aku dah upload smuanya kat fb aku...hihik




Igt nak g ronda2 past balik kenduri..tp tak sempatlah plk...balik dr knduri..upload gambar kat fb  jap.. n kemas2 barang utk blk klate mlm tu jgk..mata rasa mengantuk tp tak blh nak tdo.After asar baring2 dpn tp tak jgk terlelap...last2 mgrib trus mndi n trus wat jamak coz aku msh musafir.huhu.Before kol 8pm aku dah gerak kuar g station bas tkut jaln jem.Bas aku kol 9pm sbnarnya.Kami sampai lbh kurang kol 8.15pm n sempatlah makn sblm aku naik bas...hehe...lama jgklah menunggu kat bus station tu...sambil2 tunggu bas...member opis aku msg hari isnin test lesen motor.Alamak...tak sempat nak rest trus g test lesen motor..huhu....


Dah panjang bnor aku menulis nie...Part 2 akan aku sambung lagi....tunggu yerrr...


sTop cni dlu..babai..muahhhh....sayang korang..:)











No comments