Breaking News

Segmen | Jom Join Bloglist Cik Purple!



1. Mmg dah lama follow blog cik purple nie...blh join jgk ker?hehe

2.Dah buat entry nie...ada hadiah tak cik purple?...hihik

3.Dah buat pun bannernyer..cantekk punya....:)

4.Masukkan jugak link blog saya (www.littlequeenstory.blogspot.com) ke dalam bloglist korang.. hee.. WAJIB, sebarang bantahan tidak akan dilayan.. saya akan jenguk setiap blog.. siapa yang tak letak link cp, automatik cp pon tak letak jugak.. haha.. kejamnyer..  =..= jangan lupa bagitau, korang letak kat  bloglist yang mana satu yea.. :) terima kasih! (aku copy cik puple punya..mls nak menaip..haha..jgn marah yer cik purple.:) )

5. Jap lagi saya link yer cik purple...:)

Tarikh tutup: 28 April 2012

Klu ader my followers yang nak join jagn lupa cliks kat banner tu yer...aku mls nak tag kat saper2...nnt korang ckp aku paksa plk...klu ada sesiapa yang terbaca dan berminat leh arr join blh tambah followers n kawan2 baru...InsyaAllah....:)

Adios...






























































2 comments:

  1. awak maaf.. saya dah batalkan segmen nih.. :') apa2 pun.. terima kasih yea.. :)

    ReplyDelete
  2. ooo..ye ker?naper batal...its ok..:)

    ReplyDelete