Breaking News

No Idea's

Assalamulaikum....

Hai smua....2 3 hari skali aku terlepas lah nak updates blog.haha...nak buat mcm mana bos bg aku broadband hari nie.Entah naper dia baik hati smalam tiba2 jer hulur modem kat aku..haha..Angin monsun mana ntah melanda dia semalm gamaknya.haha..Untung jgk kan..:)

Aku tak der idea nie nak tulis aper.Sementara broadband d tangan aku..aku ambiklah kesempatan nie utk updates aku punya blog.haha...walaupon aku tak der idea yg best sbnarnya..:)

Ermm..mlm semlam keluar ngn secret admire aku...dah lama merancang nak kluar mkn bersama .Entah knpa mlm semnlam bru berkrsempatan.Apa lagi aku lah kna paw kat dia.Tp tak per aku dah janji nak blanja dia coz dia lah yg tlg dapatkan aku kerja baru nie.Alah bkn bnyak pon aku habis blanja dia..Tak sampai 50 hengget pon..haha.Yg pnting enjoy leh kuar ngn dia.Entah blalah lagi leh jumpa dia.Keadaan n masa yang tak mengizinkan.huhuhu

Tp sejak mlm aku kuar ngn dia, aku rasa tak sdap hati lah plk.Aku rasa mcm dia ader peminat jgklah kat opis nie.setiap hari asyik korek rahsia aku.Ngan saper aku kawan n ngn sapa aku kuar.adoiii....aku just jwab ader lah.Klu jadi tunggu kat jemputan jer lah..huhu.Klu bnar dia minat jgk kat secret admire aku tu..aku rela mgundur diri coz aku tak suka mencari musuh.Biarlah dia gembira..aku rela berduka dari merebut kasih yang sama.Biar lah Allah tentukan segala-galanya.Hanya Pada MU aku berserah...aamiin

Aduh,...karang citer sedeylah plk pagi2 nie..haha...giler ahh aku nie.org karang citer sedih malam2 jer tp aku pagi2 lrh layn lah story sdih nie...ting tong punya olang...haha

Oklah aku stop cnie dulu.lain kali aku tulis panjang2 lagi.Tu pun klu aku ader citer best yg nak di story mory kat koranglah...Klu tak der tunggu lah....2 3 mingu lagi tak pon 2 3 bln lagi..haha...

see u soon...sayang korang smua...muahhhh..:)

1 comment: