Breaking News

April Menjelma Lagi....:)



Assalamualaikum....

Salam 1 April.Ermm...hari nie hari ahad btl2 cantik ahh..coz 1hb april jatuh pada hari ahad.Hari untuk bekerja bagi Warga Kelantan,Terengganu n Kedah.Klu org lain Monday Blues tp kami Sunday Blues..haha.Masing2 xder mood nak kerja awal2 hari minggu nie.haha.Alasan jer tu....:)

Ermm..harap2 tak der lah yg sambut April Fool hari nie.Sbb April Fool tak elok bagi kita yg beragama islam.Ia bertentangan dengan Ajaran Islam.Apa yg yang pnting selalulah kita pertingkatkan keimanan dan ketakwaan kita kepada Allah S.W.T setiap masa.Erm....mcm ustazahlah plk aku nie...alhamdulillah..:)

Apa aku nak tulis hari nie aku pon tak thu.Saja nak updates blog sementara bos aku tak masuk lagi nie.Klu dia nak buat apa pon tak blh..haha.Kejap2 Nor, kejap2 Nor....mana satu aku nak buat dlu pn aku tak thu lah.haha.Minggu lps naik pening aku dbuatnya,Blm siap satu surat aku taip dia dah panggil aku utk buat satu surat yg baru.Balik rumah kna telan penadol aku dbuatnya.Pening punya pasal..huhu.Erm...nak buat macm mana kerja  mkn gaji beginilah nasibnya...Bla lah makcik nak jadi kayo tak thu lah...haha...jgn jadi pakcik kayo dalam majalah Ujang udah ler...haha

Dah masuk 3 bln aku kerja kat company baru nie.Tp banyak bnda lagi yg aku tak paham.Ye lah mana nak nak pandainya...dari kerja ngn main kontrator aku beralih arah ke syarikat perunding.Mmg berbeza benar bidangnya...Cuma ader skit2 jer yg lebh kurang sama.InsyaAllah..aku akan blajar dari semasa ke semasa.Semoga berjaya yer..Normi Nieza...:)

Oklah...aku dah tak der idea yg nak di tulis nie...aku stop cnie dulu yer...semoaga kita berjumpa lagi di lain masa....babai...muaahhhh..sayang korang smua..:)

1 comment: