Breaking News

Thursday Blues...:)

Assalamualaikum....selamat pagi semua...


Wah..mcm dah lama aku tak menulis n tak membebel kat cni.Yg hado tu aku just share gambar jer n aku join giveaway jer.Ermm...entah dari mana datang kerajinan aku nak join giveaway tak thu lah.Menangna tak pernah.Just join nak suka2 jerlah.Lagi pon kawan2 blogger kata klu nak tambah followers kna lah join GA.Emm..alhamdulillah...sejak join GA nie..makin meningkat aku punya followers.Biarpon blog aku nie tak se gak mana tp yg pasti ader jg org suka mebelek2 aku punya blog.Tgh menari idea yg baru nak ubahsuai lagi aku punya blog nie biar hebat mcm blog lain.Konon2lah...tp hado ker aku ubahsuai?Non hodoo...haha




Dah seminggu aku msuk kerja tak thu nak buat apa.Huhu...Nak buat mcm mana, nak kmas opis tak der kotak nak isi fail2 yg dah tak guna.Aku srh bdak opis nie cr dia bg mcm2 alasanlah plk.Lantaks arr..tunggu bos datang.Siap kna marah nnt.Padan muka..haha.Aku report kaw2lah nnt....Hahaha(gelak setan)


Ermm...aku sbnarnya dalm dilema nie.Ada sorng mamat nie tetiba jer kata minat kat aku.Aku jd konpius nak terima ker tak?tp aku dah bg no tel aku kat dia.Ehh..tak kan aku dah syok kat dia kot.haha(jgn2 dlm hati aku dah ader taman kot)Biasa klu org yg nak berknalan ngn aku aku bg no phone yg aku jarang guna.haha.Korang tel lah aku 15x pn tak akan berangkat coz tel tu aku tggl kat umah..hihi.Blik pon aku tak reply balik coz tel tu tak pernah ada crdt..haha.Jahatkan aku.Tp ngn mamat nie aku lain.Trus bg no phone official aku lak..Apa kna ngn aku nie.Dmm tak kebah lagi ker?haha...Whatever pon pon korang doakan aku berjaya naik pelaminlah thn nie...Aamiin....:)


Oklah.Aku stop here lain kali aku tulis panjang2 lagi...babai....muahhh




Jaga diri .Hiasi Peribadi

4 comments:

  1. Waduh2...Terima kasih yer...InsyaAllah..aamiin...Tak kan ku lupa kamu disana...Kitakan satu rumpun...:)

    ReplyDelete
  2. syok tu mmg syok..tp tak romantiklah...kita nak kna mulakan dulu.how??haha

    ReplyDelete
  3. adoii...malulah mcm tu..nanti perigi cr timbalah plk..haha....InsyaAllah...aamiin....terima kasih kerana mendoakan saya...:)

    ReplyDelete