Breaking News

SAYA SUKA BLOGWALKING BERSAMA AKU BUDAK KAMPUNG



Syarat-syarat penyertaan
1-Follow blog ni.
~dah follow~
2-Buat Entry bertajuk SAYA SUKA BLOGWALKING BERSAMA AKU BUDAK KAMPUNG dan Copy Banner kat atas
 ni and paste kat entry korang.
~dah buat n siap ltk link lagi~
3-Bagitau daripada mana korang dapat tau segmen ni.
~Awak tinggalkan pesan kat shout box saya~
4-Tag sorang kawan.
5-Lengkapkan ayat ni....Saya suka blogwalking kerana....(lebih daripada 30patah perkataan)jangan buat karangan plak.
~Saya suka berblogwalking kerana nak menambah ilmu pengetahuan(mana yg entry nya bg pengetahuan), menambah kawan2 blog yg baru, blog nie mcm diary hidup saya coz klu ader yg nak dluahkan bloglah tempatnya.~
6-Link kan penyertaan anda di sini. Beserta alamat korang.
(Kalau taknak bagi dulu pun tak ape)

TARIKH TUTUP SEGMEN NI ADALAH 25JAN2012

3 Terbaik akan mendapat hadiah yang akan dipos kepada anda.
7 Hadiah saguhati.
Pemenang akan diberitahu.

SELAMAT MENCUBA
TQ FOR UR SUPPORTING


Saper2 blogger yg nak join jagn segan silu nak klik kat banner tu...All the best!!

3 comments: