Breaking News

Khamis Yg Suram

Assalamualaikum.....

Hari nie aku rasa mcm nak menaip jer.Semlam aku copy paste jer..hehe.Idea bnyak kot tu sbb aku rajin nak menaip.Tp apa yg aku nak tulis nie???Idea please come to me...:)

Aku baru balik dapt ofis Nationwide Express pos surat kat bos aku.jgn salah sngka bukna surat cinta tp claim sub-cont yg dia mtk ptg smlam.Dia call dah ptg mana sempat nak post.So,hari nie lah aku siapkan smua trus pos.Apasal pengurusan baru Nationwide Express, cawangan Gong Badak nie berkira sgt.Seigt aku dulu klu nak ambik sampul surat dia suka hati aku jer nak ambik brapa plh keping pn.Tapi skarang nak ambik 2 kping siap tel kat bos dia bagai.Padahal tiap2 minggu aku pos surat kat tempat dia.Tak kan itu pon nak berkira ngn aku.Ermm..lain orng lain cara pengurusan dia.Klu past nie aku mtk sampul surat dia cal bos dia..tak perlah aku guna jer lah sampul surat buatan sndiri aku yg cantik dan comel tu...haha.Itu namanya masuk bakul angkat sndiri.

Mlm rabu lps aku geram btul tgk lipas bukan main banyak lagi tergedik2 kat dalam toilet no.2.Aku mmg pantang btl klu time aku nak melabur dia plk tergedik2 dpn mata aku.Aku apa lagi..dgn pantas cr ridsect bagi perfume skit kat dia.Ermm..apa lagi esok pagi nya bersepah mati.Tp yg peliknya pgi td aku plk yg lain tergedik2 dpn aku.Tak per mlm nie aku bagi lagi perfume kat dia.Selagi ko tak nyah dr rmah aku slagi tu ko musuh aku..haha.

Petang semalam balik , cuci baju punyalah bnyak satu baldi besar.Entah brapa hari aku tak mendobi pon aku tak thu lah..Bkn mls tp aku dmm start 1hb lagi.Semalam rasa mcm larat skit tu yg rajin skit(skit jer, malas bnyak..:)Lps siap tu rasa kepala dah pning balik.Rest jap sambil minum ptg.Ermm..masa keluar masuk dapur perasan bilik air yg aku bagi perfume kat lipas tu kotor.Ermm...mmg sah lah bdak umah aku tu kluar tak cuci blik air.Blah mcm tu jer..nak tak nak aku cucilah bilik air tu walau pnat mendobi pakain td masih tersisa.Adoi...dah lah aku bgi dok free blik air ko guna pn tak leh nak tlng cuci ker..???huhu

Eh..banyaklah plk idea aku kuar.haha.Nak buat mcm mana tak de org kacau aku.Aku control opis nie skarang.Org lain tak nak kerja aku kerjalah sorg.Bilalah aku nka dpt kerja lain nie otaka ku dah tepu kot kat cni buat kerja yg sama tak habis2 .Dah dkt 3thn aku mengadap bnda yg sama.klu org lain dah muntah hijau gamaknya...haha.Ya Allah..KAU murahkan rezeki pada hambaMU ini...Permudahkanlah HambaMU ini utk mendapt kerja yg lbh baik dr yg ini..Aamiin..

Oklah dah banyak aku melalut.Baik ku stop cnie dulu.Lain kali aku melalut lagi tak entry akan datang.See u again..Babai..MUahhhhhhh

Jaga Diri, Hiasi Peribadi..:)


2 comments:

  1. khamis yg ceria.. hihi

    umh ciksu skrg pon ada lipas.dulu letak daun pandan hilang jugak skrg makin ketegaq pulak.last2 terpaksa letak ubt gegat.. walaupon busuk tp terpaksa.
    alhamdulillah kurang sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo..ye ker?tak makn saman lah lipas2 tu..kena bg yg power bru dia yg mengalah...haha

      Delete