KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Tuesday, January 10, 2012

Kampungku Terchenta....:)

 Tiga dara pinggitan yg giler possing termasuk jgklah aku...haha
 Amboi..anak buah aku sorong nie..klu possing bagi lah kat dia..Entah spek sapa entah dia bantainya,,,,haha
 Alahai adik aku nie...dah la bdan gedabak dok lak kat ats basikal kecik...nasib tak pancit tayar basikal anak buah aku..haha..
 Cantik kan view kg aku nie...:)
 Amboi bkn main lagi adik n anak buah aku nie possing...huhu
 Alamak gelaplah plk...camera tel nie tak blh lawan cahaya....huhu
 Yg nie nampaklah skit2 muka aku..haha..oklah dr tak nampak langsung,....:)
 Ermm..sayangkan gelap gambar nie..klu tak mmg cantiklah...:)
 Yg nie adik aku ambik...cantik sungguh viewnya,...:)
Hehe....last skali baru ader gambar aku with anak buah aku Hafizah yg suka sgt berpossingnya...:)


Itulah kerja aku bla balik kag..Ptg2 ambik angin tepi sawah balakang rumah sambil bawak adik aku yg lumpuh tu ambik angin.Skali skala kna bawak jgk dia jln2 ...biar dia rasa gak angin luar..asyik dok area rmah jer..hehe


Oklah itu saja utk kali ini..lain kali tulis panjang2 lagi..babai..muahhhh

4 comments:

  1. bestnyeee kan? sejuk hati tengok pemandangan kampung. ((;

    ReplyDelete
  2. hehe..tu yg selalu balik kg..tambah2 skarng nie musim padi nak kuar buah..sjuk sgt..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...