Breaking News

Giler Kerabu...:)


Assalamualaikum....

Semalam  aku updates blog just copy from yahoo n selebihnya aku join GA.Ermm..ramai bebenor tag GA kat aku..smua aku join tp aku terkilan saya naper GA yg Mia Liana tag kat aku page blog yg buat GA tu tak blh nak buka..ader something wrong...hari nie lupa nak cuba buka lak..hehe..jap lagilah cri balik..mana thu kot blh join...:)

Mesti korang tertanya2 naper tajuk entry aku mcm tu.Haha..Sejak semalam lagi aku giler mkn nasi kerabu..pagi aku dah mkn nasi kerabu, ptg semalam balik dr kerja aku order lagi nasi goreng kerabu n ABC.Ermm..pagi nie aku beli nasi kerabu lagi.Apa keistimewaan nasi kerabu tu pon aku tak thu.huhu.Apa yg pasti aku suka ulam2 yg ader dalm nasi kerabu tu.Nasi dia walaupon simple tp pnuh nikmat bla mkn.3 in 1 lah...Nasi ader, lauk ader n ulam2..tak payah ssh nak tambah lagi..satu lagi may b sbb ader budu kot..hehe

Mlam td aku kemaslah barang coz hari utk aku pindah sdah hampir tiba.Masa kemas barang tu tak semena2 airmata aku deras mengalir tak thulah naper.May b rasa sayang sgt kot nak tggl rmah yg aku diami hampir sethn lbh.Walaupn rumah aku tu btl2 rmah sewa tp aku suka...bnyak nostalgia yg tertinggal kat ctu..huwaa...aku tak blh teruskan seisi kemas-mengemas tu...tak pasal airmata aku mengalir tak hnti2...sedih sgt,,....huhu

oklah aku stop cni dulu.Ader kerja yg nak kna settle...lain kali aku tulis panjang2 lagi...hehe

Babai..muahhhh

No comments