Breaking News

Frust ngn Piala Sumbangsih



Minggu lps aku balik kg...so, sempatlah aku menonton live football games antara Kelantan vs Negeri Sembilan bagi merebut Piala Sultan Haji Ahmad Shah or Piala Sumbangsih.Dulu mmg tak minat langsung bola sepak nie..entah mcm mana tiba2 terminatlah plk..haha...pelik kan???Ermm..masa dok syok sgt layan tu...tiab2 minit ke 22 Norshahrul Idlan Talaha menjaringkn gol pertama utk pasukan Kelantan..mmg teruja sagt...mmg dah konfidem Kelantan menang dah mlm tu.Tp bila N9 dah mula menjaringkan gol sulung dia harapan sudah sdikit nipis...tp masih berkobar2....Fokus ttp fokus...While dminit2 terakhir N9 menambah lagi koleksi jaringannya.Harapan yg menebal td smakin menipis.tp still tonton hingga ke akhir perlawanan...Tp yg paling aku anti skali ngn pemain import N9 apa ke nama dia Effa Owana kot..nama pendek la nama panjang lupo nak hafal lah plk..haha...Perghh mmg btl menyerang bkn bola jer dia serang ngn pemain2 Kelantan pon dia serang..huhu.Nasib lah ko pemain import klu pemain tempatan dah lama aku blasah..haha..Whatever pon Thaniah kpada psukan N9.

Aku cuma terkilanlah ngn pemain Kelantan nie after gol sulung tu diaorg bermain hambar.Mcm dah confirm menang.Tu yg pasukan N9 sempat mengambil peluang yg ader.Mana hilangnya taring Piya, Farhan, Norshahrul dan lain2 lagi???Cuma yg aku musykil sgt sekarang knapa Daud Su kna gantung oleh KAFA?Ada sesiapa yg blh tlh bg jawapan tak????

4 comments:

  1. selalu mcm tu laa. kalau dah dpt gol, mesti mcm terleka sikit. apa-apa pun, game mlm tu mmg best !

    p/s: saya anak nogori. hehe :)

    ReplyDelete
  2. haha..pattlah pon...games mmg best,,,tp pemain kelantan mmg btl2 hambar..mmg mngecewakan penyokong2 dia..huhu...mmg tak puas hati tol cara permainan diaorng...:(

    ReplyDelete
  3. Thanks for visiting http://ainshazua.blogspot.com/....=)

    ReplyDelete