KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Friday, April 15, 2011

Virgin Coconut Oil







semua produk keluaran catalyst brand adalah berasaskan minyak kelapa dara
ia sangat di SYORKAN untuk mereka yang mengalami masalah seperti:

kulit kering, merekah, berjerawat,ruam
selera makan terlalu tinggi
ia juga boleh di ambil untuk mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
sesuai untuk mereka yang mempunyai penyakit darah tinggi,kadar kolestrol tinggi
selalu keletihan,mereka yang alergic resdung juga di sarankan
untuk mengambil virgin coconut oil


VIRGIN COCONUT  PURE OIL 
HARGA: RM 39.90 (semenanjung)
RM 43.90 (sabah/sarawak)
cara penggunaan:untuk di sapu di tempat yang bermasalah


VIRGIN COCONUT OIL SOFT GEL
HARGA:RM 39.90 (semenanjung)
RM 43.90 (sabah/sarawak)
cara penggunaan:vco softgel di makan 2x sehari,waktu pagi dan jugak malam
ia juga boleh di sapu di muka.caranya,anda boleh ambik vco softgel then lubangkan sikit menggunakan
jarum peniti,kemudian sapu di muka.selamat mencuba:)


CATALYSY FIBER DRINK
HARGA:RM59.90 (semenanjung)
RM 65.90 (sabah/sarawak)

MIND STAR
RM59.90 (semenanjung)
RM65.90 (sabah/sarawak)
15 sachet/25gram each

CATALYST COLLAGEN
HARGA: RM 59.90 (semenanjung)
RM65.90 (sabah/sarawak)
15 sachets

 VCO HAIR REVITALIZER
HARGA: RM 39.90 (semenanjung)
RM 43.90 (sabah/sarawak)

VCO HAIR TREATMENT-moisturizer
HARGA: RM 39.90 (semenanjung
RM 43.90 (sabah/sarawak)

SEMUA PRODUK JENAMA CATALYST ADALAH ASLI
KELUARAN 100% BUMIPUTERA



============================



Thursday, April 14, 2011

VIRGIN COCONUT OIL(VCO) keluaran Catalyst



Cuma RM45.00(termasuk pos).Supplement untuk satu bulan.2x sehari.Pagi dan malam

Apakah itu minyak kelapa dara?..

Kajian ke atas minyak kelapa dara telah dilakukan oleh pakar-pakar negara Barat sejak awal tahun 1930 an lagi. Kebanyakan kajian dilakukan ke atas penduduk di Kepualauan Pasifik di mana kelapa menjadi sebahagian besar pemakanan harian. Pakar-pakar tersebut merumuskan bahawa suatu kandungan yang terdapat dalam kelapa yang dipanggil lemak tepu dapat memberi pelbagai kesan positif ke atas kesihatan manusia. Sebab itulah penduduk Kepulauan Pasifik begitu sihat dan mempunyai kadar berat badan ketinggian yang begitu baik. Mereka juga didapati tidak mengalami penyakit kronik seperti jantung atau kanser.

Jadi apakah sebenarnya minyak kelapa dara? Minyak kelapa dara adalah minyak yang diproses tanpa penggunaan haba atau kimia di mana struktur asal dalamnnya dapat dikekalkan seasli aslinya. Berbanding dengan minyak kelapa biasa di mana haba dan kimia digunakan sewaktu memproses yang mengakibatkan struktur asal dalamannya berubah membawa kepada kemudaratan apabila manusia memakannya.

Fungsi&Khasiat VIRGIN COCONUT OIL(VCO) keluaran Catalyst :


Untuk kegunaan luaran :
1 . Dapat membantu mengurangkan berat badan .
2 . Menghasilkan tenaga segera&sentiasa segar
3 . Melembut dan mengurangkan kekeringan dan kekenduran kulit
4. Sangat bagus untuk masalah jerawat&jeragat serta parut2 lama
5. Mengatasi masalah kulit berminyak

Untuk kegunaan dalaman :
1 . Mencegah risiko penyakit jantung&kadar kolestrol yg tinggi
2 . Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin dan asid amino
3 . Melegakan pernafasan
4 . Melawaskan pembuangan air besar dan air kecil
5 . Mengurangkan keadaan mudah lapar
6. Melancarkan kitaran haid& menyeimbangkan hormon
7. Sebagai agen pelincir dalam hubungan suami-isteri

contact us for more ;

email at : normi80my@yahoo.com
nor : 017-9252773
http://norminieza.blogspot.com

Monday, April 11, 2011

SAMBUNGAN CITER AYAM...........

Korang igt tak sblm nie aku pernah citer psl ayam mengeram kat blakang umah aku tu.So, inilah smabung daripada citer tersebut.Gambar ini aku ambik ketika hujan.nampak tak ader air dlm longkang tu?Kesian btl kat ayam nie,,,,hujan tak berhenti2 dia sanggup tak nak tglkan telur yg dia eram tu.Dia eram jer telur dia tu tak pernahnak tggl pun walau sekejap.Ini org kata binatang pun sayang anaknya.Tp zaman sekarang nie pelik....manusia plk berubah....anak yng dkandung 9 bln snggup dtinggalkan dmerata2 tempat.Mmg tak ader perkemanusiaan langsung.Anak sendiri dbuat mcm sampah.Klu dah thu tak nak anak tu lahir ke dunia jgnlah buat kerja yang tk bermoral dan menyalahi Syariat Allah.Igtlah kpd hamba2 Allah yng pernah membuang anak @ mahu melakukan sedemikian rupa, igtlah bhawa anak anda akan menuntut haknya d akhirat nnt.Apa anda akan jawab pada Allah kenapa anda membuang dia......renung2kanlah.....wahai rakan2ku.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...