Breaking News

MaKaN2 KaT KfC.......

 Anak buah aku buat muka ala2 angry birds.haha.Kelakor tol lah ko nie Fizah...:)
 Entah apalah k.long aku bebelkan anak2 dia.Aku just candid jer....
 Mak aii..bnyak tol k.long aku nie mkn .Tgk penuh pinggan dia..haha
 Yang nie aku punya...Skit jer..padahal aku dah masukan dalam kotak nak bawa balik mkn kat umah plk.Tipulah skit konon2 aku nie diet..haha.Tak der maknanya diet dalm hidup aku nie...
 Tgk abg ipar aku bkn main serius lagi mkn.Mmg ssh tol klu nak bergambar abg ipar aku sorg nie.Nie pn aku curi2 ambik..dia tak perasan rasanya...haha
 Entah apalah yg dbincangkan suami isteri nie...diaorg prasan ker tak aku ambik gambar nie tak thu lah..haha.Jahat aku candid gambar org....hehe
 Fizah nie tak der kerja.Dia tlg kutip smua sampah masuk dalam tong sampah.huhu
 Haha..ada gak muka aku akhirnya..Nie aku ambik sendiri guna second camera.Ternyata second camera kabur skit dari first camera...
Yang nie Athirah anak buah aku yg sulung.Action jer lbh nie.Sbnarnya masa nie kitaorg dah habis makn....hahah

No comments