Breaking News

Blurr...:(

assalamualaikum....

Sebenarnya dari td lagi aku buka aku punya blog nie.Tp aku tak thu apa nak tulis ...aku biar jer..aku lyn twitter ngn adik2 ku..So,before aku sign out...baik aku tlis apa yg patt...hehe.Malm td mimpi best aper....gler punya mmpilah mlm td....begini citernya...entah bila masa aku dok asrama penuh pon aku tak thulah..tiba2 mlm td aku mimpi dok asrama penuh..Setahu aku masa skolah dulu dok asrama pn kna paksa kat cigu jer .Tu pn masa form 5 dah...haha.
    Warden kat hostel asrama tu lelaki...punyalah jahat...ader ker patt warden lelaki jaga student pompuan...Klu student pompuan nak kuar outing or nak balik kg ader jer bnda yg tak senonoh dia buat.Sampai satu hari aku nak balik cuti...aku dah ngelak tak nak bg dia nampak aku nak kuar..tp dia ternampak gak...aku dah takut giler aku blh pusing balik masuk hostel ckp tak jd balik.Dia siap offer nak hantar aku balik tu.ku dah cuak sangat aku masg ayah aku srh datang jemput aku.Siap tulis kat masg tu klu ayah tak datang ambik nie antara perkara natara hidup dan mati...Siut jer ayat aku...tulis msg kat ayah aku kan?haha
       Esokan ayah aku datng ngn mak aku ambik aku kat hostel.n aku citer kan aper yg berlaku kat hostel.Diaorg srh aku balik bercuti dulu...n past tu diaorng nak tukarkan aku kat skolah biasa jer....tiba2 jer aku tersedar....bla mak aku nak tukarkan skolaha ku..haha....Itu cuma mimpi lah Normi nieza...mimpikan mainan tdo....haha
      Yang paling aku heran skarang nie...sejak 2 3 mlm nie naper lah bother seblh rmah aku tu asyik masuk mimpi aku jer...aku bkn ada apa2 pon ngn dia..huhu....Klu korang tahu apa maksud dia leh la share ngn aku....haha
Oklah.....itu saya entry aku untuk kali nie...see u next entry...babai..:)

No comments