Breaking News

JaLaN2 DiGaNuNg KiTeR...:)

 Adik aku nie dlm gelap pon dia nak bergambar.Konon2 nak srh nampak ulisan yg kat atas bukit tu.Apa ntah dia tulis aku pn lupa lah.Apa2 hal pn layan lah.Muka dia yg gelap bukanya muka aku...haha
 Katanya beli pizza hut...tp hampa...bergambar jer yg lebih...aku jgk yg kna bayarkan.huhu...Asal ader tempat nak bergambar, bergambarlah  adik n anak buah aku nie..haha
 Ni pn sama kat playground pn dia blh lagi nak possing...nak main lama2 tak blh coz bdak ramai sangat kat playground tu...possing jer lah sblm trn tingkat bawah...:)
 Sempat lagi anak buah aku nie  cr tempat nak makan dia punya jagung manis tu.Nasiblah ader tempat org buat show aper ntah dia prgi duduk kat ctu sementara tunggu kitaorang siap buat keychain....Mamat kat sebelah tu bkn main lagi suka tgk anak buah aku cakp.Anak buah aku nie banyak ckp skit ognya...huhu
 K.long aku bkn main lagi possingnya...tgk anak buah aku terpejam mata rupanya.Asyik sgt kot memilih keychain.
 Yang nie baru lah ok.Muka fotostartkan dua org nie....nie bru btl2 anak mama...haha
 Hentam jerlah labu...kat mana2 tempat pon diorng nie blh bergambar....almaklumlah ader jurukamera yg tak berbayar...huhu
 aduh...gambar diorang lagi...bla lah gamaknya aku nak msuk gambar...pantng jumpa tempat yg nampak menarik skit mulalah nak ambik gambar...hihik
 Hah..ader pon muka aku lawa nie akhirnya...haha...mcm2 fesyen berpossing ader...model tak msuk kursus modelling...haha
 Ermm...ayu sungguh aku bergambar masa nie..ala2 perempuan melayu terakhir gtu..haha.Ala gam,bar nie kabur skit coz anak buah aku yg mabij kan.Budak kat blakng tu kacau daunlah msuk gambar aku yg ayu nie...haha
 haha...yg nie blh plk geng2 dia g possing kat batik org.Nasiblah tuan kdai tu tak der.klu tak dah lama kna halau bdak  3 org nie.haha.Tak dapt beli kain...dapt possing pn cukup ler...tka gtu ida?haha
Aduh dalam gelap pon bantar nak bergambar jgk ker.Biarlah gambr tu samar2 tp yg pnting possing dpn Giant..haha.Inilah gelagat  my k.long family bla dorang bercuti.Sebenar diaorng satang umah aku minggu lps...saja nak jln2.Ermm..kebetulan masa diorng datang aku plk tgh pokai so tak blh lah nak blanja apa2 utk diaorg kecuali makanan jer lah...huhu.

Oklah aku stop cni dlu lah..aku nak buat kerja skit..ader masa trluang aku tulis lagi yer...babai..muahhh

2 comments:

  1. kita rase cam pena gi sini je.. kikiki ;p

    ReplyDelete
  2. ye ker ika...ganung kiter tak kan tak pernah g...haha

    ReplyDelete