Breaking News

Esok Balik Kampung.....

Assalamualaikum dan salam Nuzul Quran.....

Hari aku gembiar bukan kepalang coz esok aku dah start cuti coz dah 3 minggu aku kerja non-stop.aku klu robot pn dah lama jem klu kerja mcm aku nie...huhuk.Gila lah aku kan dalm puasa puasa leh kerja non stop macm nie.Dan akibat dr kerja non-stop aku dmm utk kedua kalinya.....huhu.Tak pernah2 aku dmm dua kali dalm sebulan.Aku pn terkejut coz dalam sebulan dua kali g klinik...huhuk...nasiblah bil perubatan tu murah n ditanggung oleh syarikat.hehe(Tu jerlah kelebihan kuli mcm aku nie)

Orang igt aku balik cuti trus sampai ke raya....mana ader just balik nak berbuka puasa with my family jer.Dah pertengahan puasa  dah nie baru sekali jer aku sempat aku bebuka bersama family tercinta.Rindu yg amat2 sgt dah nie.Rasa nak menangis plk bla mak tel.Nasib man tak tanya nak balik bla.Klu mak tanya mlm tu jgk aku terbang balik kg.Aku nie nama jer dok dkt tp nak balik bkn main ssh lagi.Dah mcm kerja kat KL or JB dah.Apa2 pon aku redha coz tuntutan kerja  demi mencari rezeki untuk sesuap nasi.

Potong stim btllah lagu raya nie.Entah sapa lah dah kemaruk nak rasa sgt.....puasa aku rasa mcm tak seberapa.Nak raya jer lbhnya...huhu.Klu dia sorang dgr tak per....ni satu tempt kerja leh dgr.Gilo ahh...tension aku dgr...dah la lama aku tak balik kg...huwaaa...mak nak balik.....td banyak tol idea nak tulis kat cni...alih2 bla lagu raya berkumandang lenyap terus idea dalam kepala otak aku nie.huhu


Okla aku berhenti kat cni dulu.Lain kali aku tulis lagi...After balik dari cuti...InsyaAllah...moga banyak cerita menarik nak aku kongsi kat cni nnt.Luv u all.....muahhhhhhhhhh.....babai




No comments