KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Thursday, July 7, 2011

PaGi Yg MemeRaNjAtKaN...............

Assalamualaikum.....


Pagi nie jam 4.45 pagi aku terima panggilan telefon dr aku aku kat kg.Hati aku tak sdap dah tkut ader aper2 terjadi coz mmg jarang adik aku tel dpagi hari mcm tu.Aku jwab tel dgn penuh debaran kot ader aper2 berlaku pada keluarga aku.Alhamdulillah semuanya selamat.Apa yg terjadi...rumah aku dmasuki pencuri pagi tadi.....Allahuakhbar.....mcm tak percaya rumah aku dmasuki pencuri yg hilangnya cuma laptop adik aku yg OKu tu.Heran dan pelik aku dbuatnya.Kenapa dia curi laptop jer?Macam mana dia thu adik aku ltk laptop kat mana?Siapakah pencuri itu????adakah dia dkalangan kawan2 adik aku???or org tu selalu mengitip kat umah aku seblm masuk mencuri....Allahhualam.....cuma satu jer doa ku pulang kembali ape yg dia curi or dia nak kami sekeluarga doakan dia hidup sengsara mcm adik aku yg lumpuh tu.....biasanya doa2 org yg teranaya nie dmakbulakan Allah.....Amin.....Harap dia sedarlah dia dia curi laptop orang KURANG UPAYA.......Bertaubatlah cpt wahai pencuri sblm terlambat.Bumi kita nie dah bergegar sana cni dah.......
          Oklah itu saja catatan luahan hati aku utk hari nie.lain kali aku tulis panjang2 lgi....babai


p/s:klu ader org jual laptop murah2 by hand jgn beli may b tu laptop curi....beware.....

2 comments:

  1. memang terkejut kalau call masuk pagi2 seriau!
    sabar aje le kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal...takut ada emengency case jer..huhu..tu lah biar Allah yg balsnya...aamiin

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...