Breaking News

Before Balik Kampung..............:)

Assalamualaikum......
Korang jgn lak marah coz hari2 aku merapu kat blog aku tak sebarang citer yg best.haha.Aku sbnarnya nak citer yang aku nak balik menyambut puasa kat kg thn ni.Nasib bos aku bagi klu tak sedih plk lah aku thun nie.Dia bagi 2 hari jer..Esok n hari isnin.Alhamdulillah...syukur sgt2 coz dapat bersahur n berbuka nagn family utk first day puasa.Klu thu lps mcm nak bergenang air mata.Dahlah dok jauh ngn family past bersahur n berbuka serong2 plk...huwaa....Nie msuk thu ke-3 aku berpuasa kat Kuala Terengganu.Wlaupon nampak dkt tp ssh nak balik coz kerja yg bnyak...Hope Allah tabahkan hati aku utk menyambut Ramadhan dgn kerja yg berlambak.Mula2 puasa dulu berdua ngn Engineer aku.Ok lagi masa tu.Masuk thu kedua tak blh tahan sorang jer kat umah.Alhamdulillah thun ke 3 aku dapat patner dah.Sekurang-kurang2nya ader gak teman nak berbuka n bersahur.Oklah nak balik dah nie...lain kali nak story lagi walaupon korang tak nak baca pon...haha...babai

No comments