Breaking News

Budu Oh Budu......

Budu yang sangat lazat


budu cap ketereh


Assalamualaikum.....selamat pagi semua....:)

Pagi gler aku updates blog hari nie.Hari tak thu naper aku terasa nak citer pasal budu may b aku dgr radio thr.fm kot yg citer psal khasiat budu.Sebenarnya dah lama aku dgr pasal khasiat budu nie tp aku tak pernah ambik tahu pon coz aku igt orng2 main.Sjak media cetak n media elektronik menyiarkan pasal khasiat budu nie baru aku percaya.Ermm...sampai ahli pemakanan luar negara seperti Jepun, Amerika Syarikat, New Zealand dan lain2 lagi pon menjalankan penyelidikan tentang khasiat budu nie.Hebat tol penangan budu nie.Bangga aku sebagai rakyat Kelantan yang original bila khasiat budu di akui dseluruh dunia.hehe...Biar pun aku tak bermastautin tetap kat Kelantan pon..asyik merantau jer aku nie.Blalah nak balik dok Kelantan balik nie pon tak thu lah.huhu
        Penemuan baru2 ini membuktikan kandungan budu mengandungi gluthaione sebagai bahan antioksida, mengeluarkan sisa toxic & meningkatkan daya tahan tubuh(immune)yng dapatmemerangi pelbagai penyakit merbahaya & menghalang kanser.Untuk maklumat lanjut blh klik sini.
      Oklah cukup setakat ini dulu utk pagi nie.Ptg nie klu ada idea updates lagi....:)

No comments