Breaking News

BaLik KaMPuNg......

Assalamualaikum.......


Dah lama sbnarnya aku tak menulis kat blog aku nie.Yang ader tu aku just copy n paste from my email jer.Nie snarnya aku kt kg.Aku borrow adik aku punya broadband.Sebelum dia membebel lbh truk lg baik aku taip cpat2...haha.Aku balik kg coz esok aku ader ujian bertulis kat KADA.so aku ambil kesempatan balik awal leh rehat skit kat umah.Study tk lagi nie.....lyn blog dulu.Apa yg aku nak jwab esok tak tahu.Moga2 soalannyer senang.Aamiin...Kebetulan aku balik kakak aku yg no.2 msuk hospital coz ader masakah ngan kandungan dia.Doktor kata nak dia dalm kedudukan songsang.Lagipun due dia dah hampir....so doktor quaratinkan dia kat hospital utk rawatan lbh lanjut.Moga2 dia selamat n tak der aper2...Aamiin..Oklah aku stop cni dlu.....lain kali aku tulis lagi panjang2.aku nak g study lu jap....babai....:)

No comments