Breaking News

Aku yg Ketiadaan Idea.........

Assalamualaikum.......

Dah lama benar aku tak menulis kat blog nie.Bukan aper....aku stress semenjak 2 menjak nie.Bnyak sagt bnda yg nak dpk kan.Masalah kerja,masalah masa dpan.n mcm2 lagi lah..huhu.....Rasa mcm nak dmm pon ada jgk nie..Sjak msuk kerja after cuti Hari keputeraan minggu lps smlam baru aku balik awal.klu tak , kadang kol 9mlm bru sampai rumah...tak pernah2 aku kerja kuat mcm nie.Klu mak aku thu sure dia marah lah.Kerja sampai tak thu nak rehat.Klu ikutkan dia lbh baik aku tak pyah kerja klu slalu kerja lbh masa.Mmg kerja lbh masa tu bgus coz dpt duit lbh...tp masa rehat tak bnyak...Penat badan n minda....Nasiblah aku nie solo lagi...klu dah kahwin tak thu lah mcm mana.Entah2 laki aku tlng mask utk aku lak....hahha....Klu dpt suami mithali lah....InsyaAllah...amin.....Buat masa nie aku tgh edit gambar utk hantar kat consultant...tp dah boring2 sangt2 aku tulis lah blog nie kejap utk hilang boring.Klu boring sgt mahu aku teranjang jer pc nie....haha...nasib gak ader blog nie leh kuar idea yag tak berapa bernas nie.haha...klu korang baca blog aku nie sure boring jerkan....tak der apa2 yg menarik sbb tu tak ramai follower....hahha....Tak perlah yg pnting  korang baca gak skali skala blog aku yg tak seberapa nie.OKlah aku nak melalut entah apa2 dah....so aku stop dulu lah....ptg nie klu akder story best i writte again...k...babai...muahhhh

2 comments: