Breaking News

AkU YaNg BuSy.....:(

Assalamualaikum...selamat petang....

Wah dah bnyak hari aku rasa tak menulis kat blog nie...yg ader aku just copy paste from my email jer.Tak sempat nak menulis coz bnyak sgt kerja yg nak kan settlekan...sampai dah 3 hari apening mkn ubat pon tak mau hilang jgk.Kepala dah pening and panas....sampai tiap2 malm aku bermimpi yg bukan2 n mesti terjag lepas mimpi tu.Aduh...itu yg aku tak nak tu...Nnt bla dah terjaga ssh nak tdor balik.Petang semalam try jgk telan penadol tap tak jln jgk.Just hilang ckit2 jer.Ermm...balik dr mkn A&W  about 11pm...lwt balik sbb tersangkut dalam jem...coz mlm td ada tayangan Piala FA kat Dataran Syahbandar.....1jam tersangkut kat dalam kesesakan.huhuk...Nak buat mcm mana...terengganu menang Piala FA...layann....Dh habis daya aku buat utk hilangkan pening kepala aku nie.Hanya ader satu cara aku tak buat lagi iaitu letak kain basah kat atas dahi...alhamdulillah cra terakhir aku buat tu mendatangkan hasil...n malam td aku blh tdr le lena.Ermm...tp ader 1 masalah lain plk yg timbul ...sakit tenkuklah plk....huhuk....Aku klu tdo lena...mesti nyer aku tak tdr atas bantal...huhuk.....esok sambung lagi citer nie...To be continue.....oklah aku continue balik citer aku yg tergantung nie..ahaha...Semalam hari kedua aku sakit tengkuk..mmg tak blh nak tahan dah skitnyer.Terpaksalah aku g klinik jgk.....Sampai kat klinik n jumpa doktor then doktor tanya ader buat kerja2 berat or main sukan kuat sagt.Aku cakap tak der.Ermm...doktor crap salah tdrlah nie.Aku tanya doktor blh urut tak kat bahagian nie.Doktor tu ckap tak dgalakkan coz kat leher kita tu bnayak pembuluh darah.Aku tak ckap pun kat doktor yg aku pernah urut sendiri bahagian tengkuk aku yg sakit tu.Dalam hati pattlah sakit mkn teruk tak blh urut rupanyer.Huhu.Sori doktor sbb tak ckp tkut doktor marah....aku suka g Klinik Doktor Syed dan Rakan2 coz doktor dia baik,lemah,lembut and ubat dia2 power2...hehe.So, doktor tu bagi 2jenis ubat.Ubat tahan sakit n ubat urat....tp sakit masa terasa lagi walau hari ke-2 mkn ubat.Sakitnyer blh buat aku mcm nak dmm...huhuk..oklah aku stop cni dulu....Lain kali aku tulis panjang2 lagi....Aku tension nie...nak balik kg...bos aku tak der plk nak mtk cuti.Kan aku balh mcm tu dia mrah aku plk...huhuk...Dahla hari ahad nie cuti.....huwaaaa

No comments