Breaking News

Tak der Mood...:(

Assalamualaikum smua.....
                                     Hari aku btl2 tak der mood nak tlis aper kat blog aku nie.Semlam aku tak updates blog coz aku ader kat kg.Kat kg bukan tak der internet ader tapi aku nak layan internet.Waktu2 emas yg ader ngn family harus dhabis kan dengn begitu baik.Nak buat mcm manakan jarang2 skali leh pulang ke kg biar pon kg ngn tempat kerja aku tu lbh kurang tiga jam klu drive sendiri tp klu naik bas lbhlah skit koz kna tggu bas lagi...hehe.Aku hari nie tak der mood bkn aper tak puas dok kg lagi.InsyaAllah ...mgu dpn balik lagi.Mggu dpn nie cuti 3 hari.Klu luar terengganu 4 hari kot...ermm lagi bestkan....
                                 Best sgt balik kg...pagi jumaat g pasar tani ngn k.long kat Tanah Merah....perghh borong sakan aku.....Siap beli lauk.....hinggalah ke buah-buahan.Ermm...skali-skala mkn belanja ngn mkn ramai2 ngn family mmg best.Tgh k.long masak special kari kepala ikan merah,sayur goreng dr cameron highland,ulam2 dari cameron highland jgk n banyak lagi tp aku lupalah....Ptg pla after asar kumpul ramai2 d anjung rumah mkn kepok lekor + Buah mangga siam+air sirap...ermm...mmg terangaktlah...Lps mkn g join mak n ayah kat kbun....sambil2 pungut buah petola.Aku bawak ke sana 2 3 biji...best buah fresh dari kebun nie.
                                Mlmnyer plk bantai buah durian...mula tu mkn durian jer...past tu ader request nak mkn plut durian plk.Aku bantai plut durian plk utk kali ke-2....ahaks....mmg rase nak terkeluar balik jer mlm td sbb perut full tank sgt2.....nak tak keluar...hahah....Sblm aku balik mak ader wat tapai...Oleh krn semlam makan bnyak sgt tak sempat nak mkn so pagi nie adik aku tapaukan untk aku.And dah mkn 3 bungkus(kecik2 jer bungkusan dia)...best ...manis sgt.Sbb aku nampak banyak aku bawak tok bdak ofis nie skit.Ader lagi skit kat umah...balik nie aku bntailah plk.hehe...Td tel mak aku jap...dia siap tanya dah masak ker blm sayur yang aku bawak tu...aku ckp blm koz tgh td aku msak kat kdai...hehe....Oklah aku ngantuk nie...kan terlebih merapukan plk....hahaha....aku stop cni dulu....klu tak der aper2 hal esok aku upload gambar yer.....babai....wasallam

No comments