Breaking News

Rezeki....alhamdulillah.....:)

Alhamdulillah....

   Syukur kpada Allah S.W.T....belum pon sampai sebulan aku sharing2 iklan Churpchurp dia dah krdtkan RM0.54 dalam  aku punya Acc churpchurp.....sapa snang2 nak bagi bnyak tu dengan hanya sharing mcm tu....hehe...Walaupon jumpalahnyer skit tapi berbaloilah dgn aku yng tak aktif beblogging n tak active melayari internet diwaktu mlam.Terkejut jgk bla tgk kat acc dah dkrdtkan banyak tu....Biasa klu tgk kat nuffnang pendapatan semasa still RM0.00 lagi.Tak sangka churpchurp nie cpt lak dapat habuannyer....Ni yg aku suka sharing2 nie.Btl lah org kata "Sharing is Caring" mcm nie lah rupanyer....
     Oklah kawan2 itu ader yg aku nak share utk kali ini.Lain kali aku share lagi klu ader pertambahan dalm acc churpchurp aku....before that thank you Churpchurp....:) babai

No comments