Breaking News

Keinsafan untuk diri sendiri.........

Alhamdulillah.....terbuka jg pintu hati aku untk membeli buku-buku ilmiah mcm nie...Klu dulu bkn main ssh lagi nak tgk aku beli buku-buku bacaan sperti nie...Ini buku yg ke-4 aku beli.Biasanyer aku lbh suka bl majalah mingguan wanita tp aku kurangkan skitlah skarang nie.Majalah tu bukn tak der faedah banyak jgk faedahnyer tp budget tak mencukupi....huhu...Klu beli buku mcm nie 100x baca pon tak per.Klu majalah tu dah habis 1 round mulalah boring....tak thu nak baca aper dah.Dah mulah gatal tangan nak beli yg baru.Apa yang bestnye tentang buku mcm nie...Selain kita blh meningkatkan ilmu akhirat kita blh amalkan segala bacaan dan doa yang ada ddalamnyer.Alhamdulillah...aku dah menghafal 2 3 doa yang ader dlm buku nie.Dah aku jadikan amalan dalm hidup sehari2.
              Buku nie aku beli masa aku g lunch kat pizza hut tempah hari.Sementara aku tunggu engineer aku g beli barang aku belek buku2 ilmiah dan aku terminat untk membeli Buku Kumpulan doa pilihan daripada Al-Quran dan Hadis...apa yng terkandung dalm buku nie...nnat aku share dalm coretan yng akan datang.Terima kasih banyak2 kerana sudi membaca blog aku yg tak seberapa ini.Sekian dulu coretan utk kali ini...semoga berjumpa dmasa akan datng.Babai

No comments