Breaking News

05 Mac 2011

assalamualaikum....
Dah lama benar aku tak menulis kat blog aku nie....yg ader tu aku cuma copy n paste dari Taman Abadi jer.Harapa Taman Abadi tak marah sy copy dia punya.Bukan aper just nak share bnda yang baik jer.InsyaAllah.Sebenarnya kau tak tahu aper nak tulis kat cni.heheHari nie aku rasa mcm free skit so aku ambil kesempatan nie nak meluahkan isi hati aku walaupon tak der yg yg membacanya.hihik.N before my bos come i should finish my writting.Aku sebenarnya bengang ngn bos aku nie....kerja aku bnyak tertangguh.Dia asyik ngn kerja luar dia jer...samapi aku nak srh tandatangan org hantar claim pn tak sempat.aper yg di busykan kan pon aku tak tahu.Bila projek nak siap mcm nie klu asyik ke hulu-ke hilir tanpa arah tujuan.Apa salahnyer klu shari dok kat ofis settlekan dulu aper yg patt tak derlah banyak sgt kerja yg terbengkalai.Nie tak janji nak buat itu ini tp sampai skarang satu hasil pn aku tak nampak lagi.Yg aku nampak masa banyak dbuang dng kerja2 dia yg tak berfaedah tu.Dah 2 mlm aku wat ot igt nak jumpa dia nak srh sign claim.Ermm...dua mlm jgklah dia tak masuk ofis.Hangin jer aku.Nak buat mcm mana dia bos aku kuli jer.Sabar jer lah.yg pnting kerja yang ptt aku settle kau dah settlekan.Lagi bagus mls aku nak lyn org yg nak kna ikut ckp dia jer.Ckap org langsung tak nak dgr...huhuk..Oklah cukup setakat ini dulu coretan aku kat blog kali nie.Lain kali aku sambung lagi.babai.


No comments