KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, March 23, 2011

LUAHAN HATIKU.....

Assalamualaikum..
Hari nie aku mmg rasa tak puas hati btl dok kat ofis.aku rasa mcm nak berhenti pon ader klu bginilah keadaanyer.Rimas aku dbuatnya.Begini ceritanya....ada seorng mamat kat tempat kerja aku nie...gila ker merang ker pon aku tak thu lah....dia dah berkahwin sbnarnya.Tiba2 meluah perasaan konon nyer sayang kat aku.Eii...Nauzubillah aku mmg dah tanam kat dalam hati aku aku tak akan bcr calon suami dr kalangan suami orang.Mati hidup balik pon tak mungkin...InsyaAllah.Hari2 nak meluahkan kat aku yng dia sayang kat aku.Bkn aku takut terpikat tp faham2lah awak dah berkahwin anak pon dah besar2.ader hati nak tambah 1 lagi.Klu rumahtangga tu kuat tak per nie tak yg pon tak terjaga.Solat liama waktu pon entah ke mana....Ader hati nak ikut sunnah Rasul.Sedarlah skit.huhuk.Sekurang-kurangnya bakal suami aku tu solat 5 waktu tak pernah tggl.Mudah-mudahan.Ya Allah Kau jauhilah hambamu ini dari segala bahaya,bala dan segala unsur kejahatan.Amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...