Breaking News

KOLEKSI BAJU KURUNG BARU KU...........

 Baju kurung ni material dia aku beli kat Padang,Indonesia masa aku cuti2 habiskan duit gaji.hehe.Nie sbnarnya bju adik aku punya tapi aku pinjam dulu lah.Yg aku punya tak cantik buat lwat skitlah.Bju nie mggu lps siap.Aku ambik masa aku balik wat kenduri maulidur rasul baru nie....fresh from oven....hehe.Klu ader rse2 yg berkenan kat material bju kurung nie leh tanya kawan aku dia beli banyak hari tu...Klu nak tanya dia lehla buka fb dia anne Zakaria.hehe.....klu stok kain dia ader lgilah....hihik
Baju yg nie plk aku aku siapkan sempena enginner aku kahwin hari tu.Alah hari raya cina hari tu.Kain nie lama dah sbnarnya aku hantar kat kdai jahit tp dia tak sempat nak siapkan coz banyak permintaan.Aku hantar 2 pasang.Sepasang lagi lagi  dah lama ciap sempat aku pakai msa raya haji thn lps.Material baju nie aku bli ngn kawan aku yg berniaga kain online kat internet.Klu saper2 nak tgk kain dia kat kdai online dia leh la buka fb dia Shahrabanu mohd Ali.Masa baru dari indonesia baru nie aku tgk banyak kain2 baru dan cantik.Nak order tak blh dah duit dah habiskan kat indonesia dah.hihik.Kedai kain dia nama mysmalloutlet rasa nyer.Buka yer jgn tak buka sebb kain dia berkualiti dan harga kita berpatutan.Oklah aku stop dulu utk hari nie....lain kali aku msuk gambar2 yang best2 dn citer2 lagu syok....babai....assalamualaikum.

No comments