Breaking News

AKU YG MENGANTUK.......:(

Assalamualaikum......Hari ni 10 Mac 2011 aku rasa mcm dah lama tak updated blog aku nie.Tak ader masa sebenarnya.banyak kerja yg nak dbuat tambah2 klu bos aku ader.ader jer kerja yg dia nak srh aku buat.Naik pening aku dbuatnyer.Hari aku rasa mcm free skit so aku ambik kesempatan nie utk updated aku punya blog.Lagipon aku dah blur tak thu nak buat aper nie.Entah knapa hari nie tak der mood nak buat kerja.tiba2 aku mengantuk sgt2.entah2 mood aku dah terbang ke tempah kenduri kahwin dah.hahaa.Tak sabarnya nak jumpa kawan2 aku kat kl tu.aku rasa dah setahun aku tak jumpa diorng tu.Last aku jumpa diorang tu masa ina kahwin raya cina thu lps.Aku dgr2 si ina tu dah pon pregnant skarang.Skrang nie turn k.ina lak kahwin.Ermm...tak sabarnya nak jumpa bakal pengantin baru tu.Teruja lak plk aku.hihik.Lps k.ina nie aku tak thulh turn saper plk....tgg 4 dara pinggitan lagi.Aku.ila,amoy n maya.....saper yang akn ikut jejak ina n k.ina plk.Doa2kan lah moga aku plk yg ikut jejak diorang tu.Amin.tapi calon tak der lagi mcm mana nak ikt jejak diorng tu....mudah-mudahan Allah percepatkan jodoh aku....amin.....moga di makbulkan Allah.Aper lagi aku nak tlis erk?aku dah tak der idea nie.so sblm aku melalut ngn lbh panjang lagi baik aku stop cni dulu.Tggu aku msuk kan gambar k.ina kahwin dalm blog aku nie.Oklah....babai

No comments