Breaking News

10 February 2011

Assalamualaikum...........selamat pagi
Hehe...nampaknyer hari2 aku dapat menulis kat blog aku nie...nie dah mcm diary harian akulah.Aku nak kata free tak jgklah tp buat2 free lah..hahha.Apa aku nak tlis ye hari.?Nampaknyer semua hasil tulisan aku dlam blog nie tak bergambarlah selagi laptop tak der.Pc aku nie glo tak blh nak baca kad reader.Panas jer aku mcm nie.huhu.Semalam balik kerja entah dari mana datang kerajinan aku tiba2 nak cuci motor and nak cuci baju.Cuci motor sekadar buang debu jer coz aku tgk hasilnyer hari nie mmg ader lgi kekotoran.Hahah.Nie yg aku nak citer aku hangin satu badan smalam bila nak kunci motor aku punya besi yang biasa aku guna nak kunci tayar bengkok.Tak thu diaorang buat aper.So,pagi nie aku tanya punya tanya rupanyer diaorang wat buka tayar ranjer.Yang aku lagi hangin aku aku yg suruh.Rase nak lempang jer.Boleh dia igt aku tak guna lagi besi tu.Klu tak blh guna wat aper aku bwak ke hulu ke hilir,tak ker gila org kata bawa benda tak blh guna.Tak kiralah mcm2 mana pon hari aku makesure diaorang btl kan balik.

No comments