Breaking News

09 ogos 2010

salam.hari nie macm tak de mood jer nk kerja coz badan rasa mcm nak dmm balik n kpala pun masih pening lagi.nie mesti penangan durian ptg semalam.best punya durian bayak aku rasa aku mkn semalam.lps magrib tak blh tahan pening sangat2.terus terlelap n kol 10 mlm bru sdar balik.tu pun kpala masih berdenyut2 lagi.adoiii....mmg powerlah durian semalam.balik umah hangin satu badan aku.brader sblah tu parking dpn pintu pagar umah aku lagi.dia ingat rumah aku share ointu pagar nagn umah dia kot.eii raso nak calar jer keto dia tu...tp sabar jer....samapi maso aku buatlah.hahhahah.balik umah igt nak restkan badan...aduh dai wat hal lagi.dia drill dinding nak wat apo lagi.hangin jer aku.rase mcm nak sound jer....tapi takut orng cakap aper plk....so aku diam  ajer.huhuhu

No comments