KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Thursday, August 5, 2010

05 ogos 2010

salam.ari ni aku tak berapa chat lagi.tapi aku gagahi kaki ku untuk ke tempat kerja.bkn aper.klu tak datang kerja mana nak dapt gaji.aku kan gaji hari.ader kerja adalah gaji.tak de kerja tak derlah gaji.begitu nasib jku sakarng nie.orang lain tak kerja pun ada gaji.senang2 aje nak cuti.aku samapi dmm2 mcm nie pun kna datang kerja jgk.nak buat mcm mana kita ni kuli....diaorang tu bos.terimalah hakikat.aku pun tak de mood ang tak de ifea nak tulis aper hari nie.stop au stop cni dlu.lain kali jumpa dgn corwetan yang lbh menrik.ok....bye2

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...